سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ تراورتن طرق نسکافه ای

تومان650,000

نقد و بررسی اجمالی

سنگ تراورتن طرق از معادن موجود در منطقه طرق یکی از توابع شهرستان نطنز واقع در استان اصفهان استخراج می گردد. سنگ های تراورتن یکی از مناسب ترین انتخاب ها در اجرا انواع نماهای رومی، ترکیبی و ساده هستند. این سنگ ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می‌باشند و در انواع رنگ های کرم، سفید، نسکافه ای، قرمز، لیمویی، شکلاتی، بژ قابل بهره گیری هستند.

سنگ های تراورتن به خاطر تخلخل بالای خود وزن کمی دارند و سیمان در سوراخ های موجود در پشت آن ها به خوبی نفوذ کرده و از چسبندگی بالایی به ساختمان برخوردار می باشند. به همین دلایل است که تراورتن ها در نماسازی داخلی و خارجی ساختمان بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند.

یکی از انواع سنگ های تراورتن که خود دارای سورت های بسیار متنوعی است و این روزها به وفور از آن بهره گیری می شود، سنگ تراورتن طرق می باشد. سنگ تراورتن طرق دارای طیف های رنگی کرم روشن تا کرم تیره (بژ) است و در هر دو مدل موج دار و بدون موج فراوری می‌گردد. محصول ارائه شده در سنگ پارسی، یکی از انواع سورت های این سنگ با عنوان سنگ تراورتن طرق نسکافه ای می باشد که به صورت شکل بدون موج فراوری شده است. این محصول همانگونه که در تصویر مشاهده می نمایید دارای زمینه کرم روشن (نسکافه ای) می‌باشد و هاله های بسیار زیبایی از رنگ شکلاتی نیز در آن قابل مشاهده است.

کاربرد سنگ تراورتن طرق نسکافه ای

سنگ تراورتن طرق نسکافه ای، دارای عرض 40 سانتی متر و طول آزاد از 50 تا 260 سانتی متر می باشد. این ابعاد در این سنگ آن را به یک گزینه مناسب به منظور نماسازی تبدیل می نماید. طول بلند این سنگ سبب پیشروی در پروسه نصب می گردد و ظاهر و جلوه بسیار زیبایی به نما می بخشد.

علاوه بر این ها سنگ تراورتن طرق نسکافه ای به دلیل فراوری به صورت بدون موج از جمله گزینه های مناسب در اجرای نمای رومی و کلاسیک می باشد. این سنگ علاوه بر قابلیت اجرا به صورت تکی، در ترکیب با دیگر سنگ های ساختمانی نیز قابل بهره گیری است.
از سنگ تراورتن طرق نسکافه ای به منظور قرنیز ، قاب دور درب ها و پنجره ها، کتیبه های سنگی ، ستون های سنگی، نرده های صراحی، پوشش دیوار های داخلی و … نیز می توان بهره گیری نمود.

ویژگی های سنگ تراورتن طرق نسکافه ای

ساب و صیقل مناسب
زمینه روشن و زیبا
طول بلند
رزین شده
قابل استفاده در انواع نما
مقاوم در برابر شرایط جوی

خرید سنگ تراورتن طرق نسکافه ای

افرادی که به زمینه طبیعی و متفاوت سنگ علاقه بسیاری دارند و از طرح های یکدست و غیر طبیعی خوششان نمی آید، سنگ تراورتن طرق نسکافه ای یک گزینه بسیار مناسب برای آن ها می باشد.
یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید سنگ تراورتن طرق نسکافه ای در نظر داشته باشید این است که، سنگ محصولی است طبیعی که از دل کوه بیرون آمده و همیشه بازی رنگ طبیعی خود را دارد و به همین سبب هیچ گاه یک پالت از آن دقیقا مشابه پالت دیگر نمی باشد.

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
رنگ

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ تراورتن طرق نسکافه ای”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی