سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ اسلب گرانیت سبز پاییز

تومان3,500,000

نقد و بررسی اجمالی

اسلب سنگ گرانیت سبز پاییز یکی از منسجم ترین سنگهای گرانیتی است. زمینه این سنگ به رنگ سبز تیره همراه با رگه های قهوه ای‌رنگ می‌باشد که هاله ای از رنگ های قهوه ای و زیتونی موجود در این سنگ و دانه های تیره رنگ آن جذابیت این سنگ را دو چندان کرده است.

ویژگی های اسلب سنگ گرانیت سبز پاییز

مقاوم در برابر خط و خراش

مقاومت بالا در برابر گرما

مقاومت بالا در برابر لکه

عدم جذب آب (چای ، قهوه و…)

دارای تراکم بالا ومقاوم ضربه

،مقاوم در برابر اسید های خانگی.

موارد استفاده از اسلب گرانیت سبز پاییز

اسلب سنگ گرانیت به دلیل دوام و مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و فشار دارد. برای استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر بسیار مناسب می‌باشد. طبیعی‌بودن اسلب سنگ گرانیت، عدم استفاده از مواد مصنوعی در ساختار این سنگ، انسجام و مقاومت و دوام بالای آن، مقاوم بودن در برابر الکتریسیه، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت اسلب سنگ گرانیت درمقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که این سنگ را مناسب برای صفحه کابینت و کانتر کرده است.

از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد، استفاده از صفحه کابینت مناسب و مصالحی که در ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار حائز اهمیت است.

اسلب سنگ گرانیتی به دلیل ساختار منسجم و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل جذب آب و رطوبت دارد و همچنین مقاومت بالایی که در مقابل اسیدهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، گزینه بسیار مناسبی برای صفحه کابینت و کانتر می باشد. وجود بلورها و رگه های زیبا در این سنگ و منحصر به فرد بودن هر اسلب سنگ گرانیت از لحاظ ظاهری و کیفیت این سنگ را به عنوان صفحه کابینت و کانتر از دید مصرف کنندگان جذاب نموده است.

 


💢ڪیفیت:سوپر٬صادراتی💢

💢ضخامت:دوسانت💢

💢طرح قابل اجرا:بوڪ مچ٬فورمچ💢

💢مشاورهـ،بازاریابے وفروش💢

📲09120840096
📲09133390096

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ اسلب گرانیت سبز پاییز”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی