سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ اسلب مرمر صورتی

تماس بگیرید

نقد و بررسی اجمالی

سنگ اسلب مرمر صورتی

یکی از خاص ترین و لوکس ترین انواع سنگ مرمر ، سنگ اسلب مرمر صورتی است که در معادن کشور های ایران ، هند و افغانستان قابل یافت و استخراج است. سنگ مرمر صورتی به طور طبیعی در ایران بسیار کمیاب است و اکثرا سنگ های مرمر را رنگ میکنند. سنگ مرمر صورتی استخراج شده در افغانستان دارای زمینه ای با رنگ صورتی کمرنگ است که با رگه های طوسی و مشکی مزین شده است.

یکی از بارز ترین ویژگی های سنگ مرمر صورتی قابلیت عبور نور از خود است که به علت وجود بلور های کریستالی در ساختار سنگ و قابلیت جلاپذیری بالای آن است. سنگ اسلب مرمر صورتی به دلیل زیبایی و خاص بودن خود در ساخت انواع وسایل دکوراتیو و زیورالات مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در برخی پروژه های خاص و بسیار لوکس از سنگ اسلب مرمر صورتی استفاده میشود. در ادامه به بررسی کامل سنگ اسلب مرمر صورتی ، نحوه خرید و قیمت آن میپردازیم.

انواع سنگ مرمر صورتی

سنگ مرمر صورتی یکی از انواع سنگ مرمر است که بسیار زیبا اما کمیاب است. این سنگ به رنگ صورتی خاص و منحصر به فرد خود مشهور است که معمولا دارای الگو  و ترکیب رگه های متنوع و جذاب است. این طرح و تنوع رویه ها بر اساس محل قرارگیری معدن سنگ اسلب مرمر صورتی و ترکیبات ساختاری آن است. برخی از انواع سنگ مرمر صورتی شامل سنگ مرمر صورتی ایتالیایی ، چینی ، ترکیه ای و سنگ مرمر افغانستانی و ایرانی است. هر یک از این انواع دارای طرح منحصر به فرد و خصوصیات مخصوص به خود است. به عنوان مثال سنگ مرمر صورتی افغانستان به رگه های مشکی اسپادری معروف است.

خرید سنگ اسلب مرمر صورتی

اگر قصد خرید سنگ مرمر صورتی را دارید، توصیه میشود پیش از خرید ، از ابعاد و مقدار مورد نیاز خود کاملا آگاه باشید چرا که سنگ مرمر صورتی بسیار کمیاب و تقریبا گران قیمت است. با دانستن مقدار و ابعاد موردنیاز خود میزان دور ریز سنگ و در نتیجه هزینه ها کاهش میابد. همانطور که در بخش چیشین گفتیم ، انتخاب یک مرکز و فروشنده معتبر بسیار مهم است. اما از کجا خریدی مطمئن انجام دهیم ؟

سنگ پارسی از قدیمی ترین و معتبر ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان سنگ طبیعی لوکس و نیمه لوکس طبیعی نظیر سنگ اسلب مرمر صورتی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرده است و اکنون در زمینه فرآوری ، واردات و صادرات انواع سنگ طبیعی فعالیت میکند. برای خرید سنگ مرمر صورتی از مجموعه سنگ پارسی شما میتوانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

به منظور خرید حضوری شما میبایست به مجموعه سنگ پارسی واقع در محمود آباد اصفهان مراجعه کنید و با کمک کارشناسان و مشاوران این مجموعه سنگ مرمر صورتی خود را در ابعاد و تعداد دلخواه خریداری کنید. اگر مایل و یا قادر به خرید حضوری نیستید ، میتوانید به صورت آنلاین از طریق سایت و شماره های مندرج در سایت اقدام به خرید سنگ مرمر صورتی کنید. کارشناسان سنگ پارسی در تمامی مسیر خرید غیر حضوری در کنار شما خواهند بود.

.

ویژگی های سنگ اسلب مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صورتی از ویژگی های یکسان دیگر سنگ های مرمر چون قابلیت عبور نور ، سطح صاف و صیقلی ، تراکم بالا و جذب آب ناچیز برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های سنگ مرمر صورتی عدم جذب گرما است. این سنگ گرما را به خود جذب نمیکند و باعث سرد و خنک شدن محیط میشود. استفاده از این سنگ در مناطق گرمسیری یک انتخاب هوشمندانه است چرا که هم زیبایی محیط دوچندان میشود و هم از انتقال گرمای هوا به خانه و ساختمان جلوگیری میکند. سنگ مرمر صورتی معمولا در ضخامت 2 سانتی متر عرضه میشود. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. زیبایی ظاهری
  2. قابلیت عبور نور
  3. تخلخل بسیار پایین
  4. قابلیت ایجاد بوک‌مچ و فورمچ
  5. صیقل‌ پذیری و ساب‌پذیری بالا
  6. مصونیت در برابر جذب رطوبت
  7. مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار
  8. مصونیت در برابر برخورد با مواد اسیدی
  9. مقاومت بالا در برابر سایش و خراشیدگی
  10. مقاوم در برابر گرما ، سرما ، حرارت و نورخورشید

نکات مهم در خرید سنگ مرمر صورتی

خرید سنگ اسلب مرمر صورتی از مواردی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. حتما پیش از اقدام به خرید سنگ مرمر صورتی به نکاتی چون ابعاد مدنظر ، طرح و کیفیت ، قیمت و همچنینی مقدار مورد نیاز خود توجه کنید. یکی دیگر از نکات بسیار مهم هنگام خرید سنگ مرمر ، انتخاب یک مرکز و فروشنده معتبر و با تجربه است. چراکه بسیاری از افراد سودجو سعی در کلاه برداری از مشتریان با فروش سنگ های بی کیفیت و تقلبی با قیمت بالا دارند. همچنین اطلاع از نحوه ارسال ، گارانتی سنگ و فاکتور فروش و… چیش از خرید سنگ مرمر صورتی بسیار حائز اهمیت است. شما میتوانید پیش از ثبت سفارش و خرید سنگ مرمر صورتی با مشاوران و کارشناسان مجموعه سنگ پارسی در ارتباط باشید و تمامی اطلاعات مدنظر خود را کسب کنید.

.

کاربرد سنگ مرمر صورتی

با توجه به اینکه سنگ اسلب مرمر صورتی بسیار نادر و گران قیمت است ، بیشتر در ساختمان ها و پروژه های لوکس و لاکچری در ابعاد اسلب استفاده میشود. سنگ مرمر صورتی معمولا در دکوراسیون و تزئینات پل ها ؛ نمای داخلی ساختمان ، ستون و کف لابی هتل ها کاربرد دارد. همچنین سنگ های خاص مرمر به دلیل ارزش و زیبایی منحصر به فرد ، در مکان های مقدسی چون حرم امامان مورد استفاده قرار میگیرد. جالب است بدانید که در بنای تاج محل نیز از انواع سنگ مرمر استفاده شده است. علاوه بر این ها از سنگ مرمر صورتی برای مزار و قبر عزیزان نیز استفاده میکنند. از دیگر کاربرد های رایج سنگ مرمر صورتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. دیوار تی وی روم
  2. سرویس های بهداشتی لوکس
  3. سنگ دیوار  تالار ها و ساختمان های مجلل
  4. سنگ کانتر آشپزخانه ، مراکز عمومی و تجاری

فروش ویژه سنگ اسلب مرمر صورتی

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم سنگ اسلب مرمر صورتی در سنگ پارسی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به دو صورت حضوری و آنلاین به فروش میرسد. سنگ پارسی از تولید کنندگان قدیمی و معتبر اصفهان میباشد که با همکاری و گردهم آوری متخصصین و بروزترین دستگاه های کشور ، موفق به تولید و ارائه بهترین کیفیت و سورت سنگی بدون دخالت واسطه ها و نازل ترین قیمت بازار شده است.

فروش سنگ مرمر صورتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در سنگ پارسی انجام میشود و خدمات و مزایایی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، و… با خود به همراه دارد. پس از ثبت سفارش و تکمیل فرآیند خرید شما ، سنگ مرمر صورتی در ابعاد سفارشی برش میخورد. و پس از فرآوری با بالاترین کیفیت مواد در بسته بندی های ایمن و محکم به آدرس ثبت شده شما ارسال خواهد شد.

قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی

سنگ مرمر صورتی درست مانند دیگر انواع سنگ مرمر قیمت بالایی دارد ، علاوه بر اینکه تعداد معادن مرمر صورتی بسیار کم است و جزء سنگ های کمیاب و لاکچری به حساب می آید. اما دیگر عواملی چون ضخامت ، ابعاد ، طرح و درجه کیفیت نیز در قیمت سنگ مرمر صورتی تاثیر گذار هستند. هر چه سنگ مرمر صورتی استخراج شده خالص تر و طبیعی تر باشد ؛ قیمت بالاتری خواهد داشت. البته که نحوه فرآوری و ارسال کارخانه های سنگ نیز در قیمت نهایی سنگ مرمر صورتی تاثیر گذار هستند.

قیمت سنگ مرمر صورتی به صورت روزانه به همراه تاریخ در نمودار سایت سنگ پارسی قرار میگیرد. شما عزیزان میتوانید در کم ترین زمان ممکن تنها با بررسی نمودار از قیمت روز و پیشین سنگ مرمر صورتی مطلع شوید. در صورتی که تاریخ و قیمت سنگ مرمر صورتی به روز نبود ، میتوانید تنها با برقراری یک تماس کوتاه از اطلاعات ، جزئیات و قیمت سنگ مرمر صورتی باخبر شوید.

عوامل موثر بر تعیین قیمت سنگ مرمر صورتی

  1. ابعاد سنگ اسلب مرمر صورتی
  2. درجه و رنگ سنگ اسلب مرمر صورتی
  3. کیفیت ساب و فرآوری سنگ مرمر صورتی
  4. طبیعی بودن یا رنگ شدن سنگ مرمر صورتی
  5. سورت رنگی و درجه خالص بودن سنگ مرمر صورتی
  6. ضخامت و متریال استفاده شده مانند تور و اپوکسی در سنگ مرمر صورتی

نقاط ضعف سنگ مرمر صورتی

سنگ مرمر صورتی در کنار تمامی زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد خود ، چند نقطه ضعف دارد که بیشتر آن ها قابل پیشگیری و جبران است. برخی از نقاط ضعف سنگ مرمر صورتی به شرح زیر است.

  • سطح صاف و صیقلی سنگ مرمر صورتی ، بعد از بارندگی و شستشو لغزنده میشود.
  • خوردگی و شکستگی در برابر مواد اسیدی
  • قیمت این سنگ بسیار بالا می باشد.

معادن داخلی و خارجی سنگ مرمر صورتی

سنگ مرمر صورتی در مقایسه با دیگر رنگ های سنگ مرمر تعداد بسیار کمی در سراسر جهان دارد. معروف ترین معادن سنگ مرمر صورتی واقع در ایتالیا ، هند ، چین ، افغانستان ئ ایران است. هر یک از این معادن سنگ مرمر صورتی طرح و نمونه ای متفاوت استخراج میکنند. برای مثال سنگ مرمر صورتی هند معمولا دارای رگه های کمتری است و به همین علت شهرت بسیاری در سراسر جهان دارد. سنگ مرمر معدن افغانستان نیز به رگه های دودی و مشکی خود معروف است. نکته جالب و قابل توجه این است که یکی از مرغوب ترین و زیبا ترین سنگ های مرمر صورتی از معادن ایرانی استخراج میشود. معدن نقده ایران سنگ های مرمر صورتی زیبا و با کیفیتی را در دل خود جای داده است.

ابعاد سنگ مرمر صورتی

به طور معمول سنگ مرمر صورتی ، به دلیل قیمت بالا و ارزش زیادی که دارد ، در ابعاد تایل برش نمیخورد. البته که کارخانه ها و تولیدی های سنگ طبیعی چون سنگ پارسی در صورت درخواست و نیاز مشتری سنگ مرمر صورتی را در ابعاد تایل و کوچک تر ارائه میکند. برش سنگ مرمر صورتی به صورت اسلب رایج تر است و کاربرد های بیشتری دارد. ضخامت این سنگ نیز مابین 2 الی 3 سانتی متر متغیر است. شما میتوانید با توجه به نیاز خود سنگ مرمر صورتی را در هر ابعادی سفارش دهید.

شرایط نگهداری از سنگ مرمر صورتی چیست ؟

سنگ اسلب مرمر صورتی در برابر مواد های شوینده و اسیدی مقاوم نیست و در اثر برخورد با این مواد دچار رنگ پریدگی و خوردگی میشود. توصیه میشود از این سنگ در محیط هایی که نیاز به شستشوی مداوم دارد استفاده نکنید. و در صورت لزوم برای تمیز کاری از شوینده های مخصوص سنگ و پارجه های نرم استفاده کنید. همچنین باید توجه کرد که سنگ های مرمر اصل در برابر خراش و ضربه دچار اسیب میشوند ، بنابر این از برخورد اجسام سخت و تیز بر روس سطح سنگ جلوگیری کنید.

روش رنگ کردن سنگ اسلب مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صورتی به دلیل رنگ زیبای خود محبوبیت بسیاری دارد اما از آنجایی که بسیار نادر و کمیاب است ، برخی از سنگ های مرمر را رنگ میکنند تا جایگزین سنگ اسلب مرمر صورتی باشد. روش رنگ کردن سنگ اسلب مرمر صورتی به این صورت است که سنگ مرمر سفید برش خورده را با استفاده از رنگ صورتی مخلوط با اپوکسی تور ، به رنگ صورتی در می آورند. از این روش برای تولید دیگر مرمر های رنگی چون سبز ، ابی و …  استفاده میکنند. رنگ صورتی استفاده شده بر روی سطح سنگ ماندگاری بالایی دارد و زیبایی سنگ اسلب مرمر صورتی طبیعی را القا میکند. اما با این حال سنگ مرمر صورتی رنگ نشده طرفداران بیشتری دارد ، و حاضر هستند قیمت بالاتری بپردازند تا نوع طبیعی این سنگ را استفاده کنند.

سخن پایانی

به صورت خلاصه میتوان گفت سنگ اسلب مرمر صورتی از خاص ترین و زیبا ترین انواع سنگ مرمر طبیعی است که معادن محدودی در سراسر جهان دارد و در دسته سنگ های لاکچری و ارزشمند قرار میگیرد. این سنگ دارای زمینه روشن به رنگ صورتی است که با توجه به محل قرار گیری معدن دارای طرح و انواع مختلفی است. ابعاد رایج سنگ مرمر صورتی به صورت اسلب و بوک مچ و فور مچ است. از آنجایی که یک سنگ قیمتی و لوکس محسوب میشود کاربرد عمده آن در دیزاین و طراحی ساختمان و پروژه های لوکس است.

خرید سنگ اسلب مرمر صورتی با کیفیت و زیر قیمت بازار بدون هزینه های اضافی و واسطه ها تنها در سنگ پارسی امکان پذیر است. شما میتوانید خرید خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری از این مجموعه انجام دهید. قیمت روز سنگ اسلب مرمر صورتی نیز به طور مرتب بر روی نمودار مندرج در سایت قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره پیش از خرید با مشاوران و کارشناسان سنگ پارسی در تماس باشید.

.

دیگر محصولات ما

ویدیو های سنگ اسلب مرمر صورتی

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ اسلب مرمر صورتی”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی