سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ مرمر سفید رگه دار طلایی

تومان7,500,000

  • نوع سنگ

    سنگ مرمر

  • ابعاد سنگ

    تایل ، اسلب ، ابعاد سفارشی

  • رنگ سنگ

    سفید و شیری با رگه های طلایی

  • کاربرد

    سنگ مزار ، سرویس بهداشتی ، اوپن و آشپزخانه

نقد و بررسی اجمالی

خرید سنگ مرمر سفید رگه دار طلایی

سنگ مرمر سفید رگه طلایی | سنگ مرمر سفید رگه دار یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین انواع سنگ مرمر است که به صورت طبیعی از معادن استخراج میشود. در توضیحی کوتاه سنگ مرمر برگرفته از کلمه یونانی marmorose میباشد که معنای آن درخشان و روشن است. علت این نامگذاری شفافیت زیاد سنگ مرمر است تا حدی که به راحتی میتواند نور را از خود عبور دهد.

سنگ اسلب مرمر سفید رگه دار از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار است که بیشترین کاربرد آن در ساختمان سازی و زیبا سازی نماهای داخلی و خارج ساختمان است. رنگ سفید پس زمینه سنگ مرمر سفید رگه دار هیچ گاه از مد نمیوفتد و همیشه طرفداران خود را دارد. همچنین دیزاین رنگ سفید در هر نوع خانه و سلیقه ای بیار راحت و آسان میباشد. رگه های پخش ده بر روی این سنگ آن را از سادگی و یکدستی در آورده و به آن زیبایی خیره کننده ای بخشیده است.

سنگ پارسی از بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع سنگ طبیعی چون سنگ مرمر سفید رگه دار در اصفهان است. این مجموعه به خدماتی چون فرآوری سنگ ، فروش و نصب آن میپردازد. اگر قصد خرید سنگ مرمر سفید رگه دار را دارید میتوانید به دو صورت آنلاین و حضوری ، خرید خود را از مجموعه سنگ پارسی با اطمینان کامل انجام دهید. در ادامه این مطلب به نحوه خرید سنگ مرمر سفید رگه دار ، قیمت و بررسی کامل سنگ خواهیم پرداخت.

ویژگی های سنگ اسلب مرمر سفید رگه دار طلایی

ویژگی های ظاهری سنگ مرمر سفید رگه طلایی از نام آن به طور کامل پیداست. زمینه سفید یا نباتی و شفاف که با رگه های تیره و روشن طلایی مزین شده است. از نظر ساختاری سنگ مرمر سفید رگه دار دارای ترکیبات معدنی چون کلسیت ، دولومیت و همچنین آرگونیت میباشد. سنگ مرمر سفید رگه دار در طبیعت به صورت کریستال های بزرگ تشکیل میشود که میتوانند نور را از خود به خوبی عبور دهند. این سنگ در ابعاد مختلف نظیر تایل و اسلب قابل برش و عرضه است. ویژگی های دیگری که سنگ مرمر سفید رگه دار را خاص و متمایز میکند ، مقاومت بالا جذب آب پایین و سختی آن هستند. برخی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات سنگ مرمر سفید رگه دار به شرح زیر است :

  • جذب آب پایین
  • تراکم بسیار زیاد
  • مقاومت فشاری خوب
  • سطح صیقلی و براق
  • قابلیت عبور نور از خود
  • ساب پذیری فوق العاده خوب
  • قابلیت ایجاد قاب به صورت بوک مچ و فورمچ

کاربرد سنگ اسلب مرمر سفید رگه طلایی

با توجه به ویژگی ها و خصوصات سنگ مرمر سفید رگه طلایی نظیر رنگ روشن و سفید ، براقیت ، شفافیت ، مقاومت و سختی بالا و … از این سنگ در صنعت ساختمان سازی و تزئین و دکوراسیون داخلی بسیار استفاده میشود. سنگ مرمر سفید رگه دار طلایی برای دکوراسیون و نمای داخلی و همچنین آثار هنری و دکوراتیو کاربرد دارد. استفاده از سنگ مرمر سفید رگه طلایی در هر کجای منزل زیبایی و روح به محیط میبخشد. برخی از دیگر کاربرد های سنگ مرمر سفید رگه دار به شر زیر میباشد.

  • سنگ مزار
  • سرویس های بهداشتی
  • ساخت میزهای سنگی
  • میز کانتر و اوپن آشپزخانه
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • سنگ کف و بدنه آشپزخانه
  • دیوار وسنگ کف لابی و تالار
  • سنگ فرش واحدهای لوکس و لاکچری

توجه داشته باشید که سنگ مرمر سفید رگه دار درست مانند دیگر سنگ های مرمر اگر در معرض نور مسقیم خورشید قرار بگیرد و به صورت مداوم نگهداری نشود ، دچار رنگ پریدگی و خراش میشود.

نکات مهم خرید سنگ مرمر سفید رگه طلایی

حال که با کاربرد و ویژگی های سنگ مرمر سفید رگه دار آشنا شدید ، خوب است پیش از اقدام به خرید آن به چند نکته توجه کنید. اولین و مهم ترین نکته برای خرید سنگ مرمر سفید رگه دار بررسی و ارزیابی نوع کاربری و محل پروژه مدنظر میباشد. ارزیابی پروژه نسبت به موقعیت مکانی و ارزنده بودن آن پیش از خرید حائز اهمیت است چرا که میبایست بررسی کرد ایا این سنگ مناسب این محیط هست یا خیر.

دیگر نکته بسیار مهم برای خرید سنگ مرمر سفید رگه طلایی ، بخش و محل مدنظر برای استفاده از آن است. شما باید محل و بخشی را انتخاب کنید که با کاربرد و ویژگی های سنگ سازگار باشد. هر چه محیط و کاربری انتخابی شما با سنگ مرمر سفید رگه دار سازگار تر باشد طول عمر و زیبایی سنگ بیشتر خواهد بود. برای مثال استفاده از سنگ مرمر سفید رگه دار به عنوان یک بخش دکوراتیو در فضای داخلی منزل بسیار انتخاب مناسبی است.

علاوه بر این ها انتخاب و اندازه گیری ابعاد ، حجم و ضخامت مورد نیاز شما یکی دیگر از نکات مهم پیش از خرید است. دانستن ابعاد و ضخامت سنگ مورد نیاز شما میتواند تا حد زیادی در کاهش پرتی و زینه های اضافی جلوگیری کند.

در آخر یکی دیگر از مهم ترین موارد و نکات خرید سنگ مرمر سفید رگه طلایی ، انتخاب نمایندگی معتبر و با کیفیت است. سنگ مرمر به دلیل زیبایی و کمیابی طرفداران بسیاری دارد. از این رو سودجویان همیشه در صحنه برخی از سنگ های ارزان قیمت تر دیگر را در ظاهر و رنگ و طرح سنگ مرمر با قیمت بالا به مشتریان میفروشند. بنابرین انتخاب یک نمایندگی معتبر و منصف نکته ای بسیار مهم است.

فروش سنگ اسلب مرمر سفید رگه طلایی با قیمت مناسب

فروش سنگ مرمر سفید رگه دار در مجموعه سنگ پارسی به دو صورت حضوری و آنلاین صورت میگیرد. اگر شما قصد خرید سنگ مرمر سفید رگه دار را دارید سنگ پارسی با سال ها تجربه در تولید و فروش سنگ طبیعی در خدمت شماست. سنگ پارسی از تولدکنندگان و عرضه کنندگان قدیمی و با تجربه انواع سنگ طبیعی لوکس و نیمه لوکس ساختمانی میباشد که با گردهم آوری متخصصین این صنعت و دستگاه های پیشرفته و بروز موفق به تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین سورت های سنگی شده است. در حال حاضر به فرآوری و فروش بیش از صدها نوع سنگ ساختمانی طبیعی با کیفیت میپردازد.

به منظور ثبت سفارش و خرید میتوانید به صورت حضوری به آدرس اصفهان ، شهرک صنعتی محمود آباد ، خیابان 34 نبش فلکه گچ ، مراجعه و سنگ مرمر سفید رگه دار را در ابعاد و تعداد مدنظر خود تهیه و خریداری کنید. چنانچه خرید حضوری برای شما مقدور نیست میتوانید به صورت آنلاین از طریق سایت سنگ پارسی تنوع و قیمت هارا مشاهده کرده و از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان سفارش خود را ثبت و نهایی کنید.

فروش سنگ مرمر سفید رگه طلایی در مجموعه سنگ پارسی با مزایا و خدماتی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و… همراه است.  پس از ثبت خرید سنگ مرمر سفید رگه دار ، سفارش شما در ابعاد انتخابی شما به صورت حرفه ای با کمک بروز ترین دستگاه های دنیا برش میخورد و بعد از طی کردن فرآیند فرآوری با مواد افزودنی درجه یک در بسته بندی های محکم و ایمن به سمت مقصد شما ارسال میشوند.

قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار طلایی

فاکتور های مختلفی نظیر تعداد ، ابعاد و کیفیت و … بر روی قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار تاثیر میگذارد و قیمت ثابتی ندارد. قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار در نمایندگی های مختلف فروش سنگ طبیعی قابل مشاهده است. مسئله قابل توجه تفاوت قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار در مجموعه سنگ پارسی و دیگر نمایندگی هاست. با توجه به اینکه مجموعه سنگ پارسی خود تولید کننده و ارائه دهنده انواع سنگ طبیعی از جمله سنگ مرمر سفید رگه دار بدون دخالت واسطه هاست ، میتواند بالاترین کیفیت و سورت سنگی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

سنگ پارسی همچنین برای راحتی بیشتر مشتریان خود ، به صورت روزانه قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار را بر اساس تمامی فاکتور ها محاسبه کرده و به صورت نمودار همراه با تاریخ در کنار عکس محصول درج میکند. شما میتوانید قیمت سنگ مرمر سفید رگه دار را کاملا بروز از سایت این مجموعه بررسی کنید. در صورتی که تاریخ مندرج و قیمت مربوط روز های پیشین بود میتوانید تنها با برقراری یک تماس از قیمت و تمامی جزئیات سنگ مرمر سفید رگه دار مطلع شوید.

معدن سنگ اسلب مرمر سفید رگه دار

به لطف کشور غنی و ثروتمند ایران معادن انواع سنگ مرمر در کشورمان وجود دارد. یکی از معادن غنی سنگ مرمر واقع در شهر بم استان کرمان و قروه استان کردستان است که منبع استخراج مرمر های سفید رگه دار هستند. این سنگ پس از استخراج با فناوری های مخصوص برای فراوری و ساب و برش به دیگر استان ها چون اصفهان فرستاده میشوند و پس از پایان فر آوری در ابعاد و درجه های کیفی مختلف به بازار عرضه میشوند.

چکیده متن

در این مقاله به بررسی کامل ویژگی ها و کاربرد سنگ مرمر سفید رگه طلایی پرداختیم و از نحوه خرید و قیمت آن نیز سخن گفتیم. به صورت خلاصه سنگ مرمر سفید رگه دار از انواع سنگ های مرمر به حسا می آید که همانطور ک مشخص است به زمینه سفید و روشن خود مشهور است. این سنگ با رگه های طلایی و رنگی خود زیبایی بسیار منحصر به فردی را به فضا میبخشد و مناسب انواع سلیقه ها و محیط ها است. بیشترین کاربرد سنگ مرمر سفید رگه ار در فضای داخلی ساختمان است که به عنوان بخشی دکوراتیو و دیزاین منزل مورد استفاده قرار میگیرد. این سنگ زیبا با داشتن ویژگی هایی چون مقاومت و سختی بالا و همچنین جذب اب پایین یک سنگ بسیار مناسب و پر طرفدار است.

به منظور خرید سنگ مرمر سفید رگه طلایی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ، سنگ پارسی بهترین مجموعه است. با خرید از سنگ پارسی شما علاوه بر دریافت مرمرسفید رگه دار صیقل ، زیبا و با کیفیت از خدماتی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و…  بهره مند خواهید شد. به منظور خرید سنگ مرمرسفید رگه دار با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در سایت در تماس باشید. سفارشات شما به دو صورت حضوری و آنلاین قابل ثبت است.

دیگر محصولات ما

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع سنگ

سنگ مرمر

ابعاد سنگ

تایل ، اسلب ، ابعاد سفارشی

رنگ سنگ

سفید و شیری با رگه های طلایی

کاربرد

سنگ مزار ، سرویس بهداشتی ، اوپن و آشپزخانه

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ مرمر سفید رگه دار طلایی”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی