سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ مرمریت سبز نایین

تومان2,500,000

  • نوع سنگ

    سنگ مرمریت

  • ابعاد

    ابعاد سفارشی ، تایل و اسلب

  • رنگ

    زیتونی ، سبز تیره تا روشن

  • کاربرد سنگ

    دیوار لابی و فضاهای داخلی ، کفپوش

  • محل تولید و فرآوری

    اصفهان ، سنگ پارسی

نقد و بررسی اجمالی

خرید سنگ مرمریت سبز نائین

خرید سنگ مرمریت سبز نائین | اگر بخواهیم بهترین سنگ های مرمریت ایران را به شما معرفی کنیم ، قطعا سنگ مرمریت سبز نائین در صدر این لیست قرار خواهد گرفت. این سنگ به دلیل رنگ بسیار خاص و جذاب خود مورد توجه بسیاری از معماران برای طراحی های داخلی خاص قرار گرفته است. سنگ مرمریت سبز نائین به یکی از سبز ترین سنگ های طبیعی ایران معروف است. این سنگ که به کویر سبز هم شناخته میشود ، همانطور که از نامش پیداست از معادن شهر نایین واقع در اصفهان استخراج میشود و پس از فرآوری و برش در ابعاد مختلف چون تایل و اسلب  ، به بازار عرضه میگردد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق ویژگی ها و خصوصیات سنگ مرمریت سبز نائین خواهیم پرداخت.

خرید سنگ مرمریت سبز نائین به دلیل سورت و درجه کیفیت بالا و همچنین رنگ بسیار خاص و منحصر به فرد ، برای استفاده در فضا و دکوراسیون داخلی افزایش چشم گیری داشته و طرفداران جدید زیادی را به خود جذب کرده است. شما نیز میتوانید برای خرید سنگ مرمریت سبز نایین به دو صورت حضوری و آنلاین به مجموعه سنگ پارسی مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات کامل درباره نحوه خرید ، ثبت سفارش و اقیمت با ما همراه باشید.

بررسی سنگ اسلب مرمریت سبز نایین

سنگ مرمریت سبز نائین از دسته و انواع سنگ های مرمریت به شمار میرود و طبیعتا برخی ویژگی های خانواده مرمریت را دارا است. سنگ مرمریت خود از جمله سنگ های دگرگونی و حتی رسوبی محسوب میشود که کیفیت ، تنوع رنگی و طرحی بینظیری دارند. از سنگ مرمریت سبز نایین با توجه به رنگ زیبا و خاص آن ، بیشتر در محیط و دکور های داخلی استفاده میشود.

از مهم ترین ویژگی های این سنگ رنگ و طرح خیره کننده آن است البته دیگر ویژگی های مثبتی چون مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت و قابلیت ساب پذیری این سنگ را به سنگی عالی و پر کاربرد تبدیل کرده است. سنگ مرمریت سبز نایین در سورت و درجات کیفی متفاوتی در ابعاد تایل و اسلب در بازار وجود دارد. هر چه رنگ سنگ سبز تر و یکدست تر باشد قیمت آن بالاتر و گران تر خواهد بود چرا که به معنای کیفیت بالاتر است. خرید سنگ چینی ازنا

خصوصیات ظاهری سنگ مرمریت سبز نایین

همانطور که از نام این سنگ پیداست بارز ترین خصوصیت ظاهری این نوع سنگ مرمریت ، رنگ سبز بسیار زیبای آن است. رنگ زمینه سنگ مرمریت سبز نایین سبز زیتونی است که با رگه هایی با رنگ سبز لجنی و سفید در سطح سنگ ترکیب شده است. رگه های لجنی و سفید مانند موج ها کوتاه و نا منظم مانند یک طرح هنری بر روی سطح سنگ به وجود آمده اند. این طرح زیبا و هنر طبیعت در سایز های اسلب سنگ مرمریت سبز نائین کاملا واضح و قابل مشاهده است. اگر به طرح های سنگ طبیعی علاقه دارید ، پیشنهاد میشود از سایز اسلب برای دیزاین داخلی ساختمان استفاده کنید چرا که خصوصیات ظاهری سنگ مرمریت سبز نائین را به خوبی به نمایش میگذارند. خرید سنگ اسلب الیگودرز 

کاربرد سنگ اسلب مرمریت سبز نائین

سنگ مرمریت سبز نائین با ویژگی های ظاهری و مزایای منحصر به فرد خود در پروژه های دکوراتیو و فضای داخلی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اما از سنگ مرمریت سبز نائین در چه مکان های ساختمان میتوان استفاده کرد ؟ برخی از کاربرد های سنگ مرمریت سبز نایین به شرح زیر میباشد :

  • کفپوش‌ها : سنگ مرمریت سبز نائین در برابر تردد و فشار از مقاومت بالایی بر خوردار است ، از این رو میتوان از آن به عنوان کف پوش های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.
  • دیوارپوش‌ها : زیبایی و جلای چشم نواز سنگ مرمریت سبز نائین بسیا مناسب استفاده به عنوان دیوارپوش در فضای داخلی است. شما میتوانید به عنوان دیزاین و دکور فضای خانه خود برای یک دیوار خود از این مرمریت سبز زیبا استفاده کنید.
  • کانترتاپ‌ها : از انجایی که سنگ مرمریت سبز نایین از مقاوت بالایی در برابر خط و خش برخوردار است ، در آشپزخانه و حمام برای ساخت کانتر تاپ های مدرن کاربرد دارد.
  • ستون‌ها و سازه‌های معماری : زیبایی و طیف رنگی بسیار خاص سنگ مرمریت سبز نائین جلا و شکوه خاصی به پروژه های معماری میبخشد از این سنگ برای ساخت ستون ، تزئینات معماری و انواع سازه ها استفاده میشود.
  • پروژه‌های خارجی : سنگ مرمریت سبز نائین از کیفیت و زیبایی بالایی برخودار است که به عنوان سنگ های ساختمانی لوکس به بازار ها بین المللی صادر میشود. در پروژه های خارجی از مرمریت سبز نائین در ساخت پله ها ، زمین پوش ها ، محوطه سازی استفاده میکنند.

مزایای خرید سنگ اسلب مرمریت سبز نایین

سنگ مرمریت سبز نایین یک سنگ زینتی معدنی به شمار میرود که از مزایای بسیاری برخوردار است. برخی از مزایای خرید و استفاده از سنگ مرمریت سبز نایین به شرح زیر است :

  • زیبایی  و طرح های خاص : ترکیب طیف رنگی سبز و طرح های طبیعی منحصر به فرد از ویژگی ها و مزایای بسیار عالی سنگ مرمریت سبز نائین به شمار میرود.
  • مقاومت بالا : از دیگر مزایای خرید و استفاده از سنگ مرمریت سبز نایین مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار ، خوردگی ، و تغییرات جوی است.
  • قابلیت پردازش و فرآوری : کیفیت بالای این سنگ ، قابلیت پردازش راحت و استفاده از آن در طرح ها و ابعاد متفاوت از دیگر مزایای سنگ مرمریت سبز نایین به شمار میرود.
  • کاربرد های فراوان : این سنگ به دلیل ویژگی های مثبت خود چه ظاهری و چه ساختاری در موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که یک نکته مثبت و از مزایای خرید آن است. شما میتوانید از این سنگ در مکان های مختلف ساختمان خود استفاده کنید.

معایب خرید سنگ مرمریت مرمریت سبز نائین

هر نوع سنگ طبیعی همانطور که از مزایی برخودار است ، معایبی نیز دارد. برخی معایب سنگ مرمریت سبز نایین که بهتر است پیش از خرید در نظر گرفته شوند به شرح زیر میباشند.

  • حساسیت به اسید
  • نیاز به مراقبت دائم
  • زمان بالای نصب

خرید سنگ اسلب مرمریت سبز نائین

اگر قصد خرید سنگ مرمریت سبز نایین را دارد به شما توصیه میشود که سنگ را به صورت عمده خریداری کنید چرا قیمت کمتری در مقایسه با خرید جزئی خواهد داشت. توجه داشته باشید که کیفیت سنگ مدنظر شما از قیمت آن بسیار مهم تر است ، گاهی هنگام خرید هزینه کمتری میپردازید اما عواقب بی کیفیتی سنگ شما را در خرج و مخارج بیشتری خواهد انداخت. پش از اقدام به خرید سنگ مرمریت سبز نایین به خوبی درباره آن و ویژگی هایش مطالعه کنید و اطلاعات خود را تا حد زیادی بالا ببرید. همچنین خرید خود را از کارخانه و مرجعی مطمئن انجام دهید.

سنگ پارسی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان سنگ طبیعی لوکس و نیمه لوکس ساختمانی چون سنگ مرمریت سبز نایین ، سنگ مرمریت لاشتر و … است ، شما میتوانید به منظور خرید سنگ مرمریت سبز نایین با بالاترین کیفیت بازار و بهترین سورت سنگی به صورت مستقیم از کارخانه به دو صورت حضوری و غیر حضوری از سنگ پارسی اقدام کنید.

خرید حضوری سنگ اسلب مرمریت سبز نایین

برای خرید حضوری سنگ مرمریت سبز نایین از مجموعه سنگ پارسی ، کافیست به آدرس اصفهان ، شهرک صنعتی محمود آباد ، خیابان 34 نبش فلکه گچ مراجعه کنید. در این مجموعه میتوانید با کمک کارشناسان خبره سنگ مدنظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری کنید. کیفیت و قیمت انواع سنگ طبیعی از جمله سنگ مرمریت سبز نایین در سنگ پارسی به طور کامل ضمانت میشود.

خرید آنلاین و غیر حضوری سنگ مرمریت سبز نایین

چنانچه امکان خرید حضوری و مراجعه به مجموعه و کارخانه سنگ پارسی ندارید ، میتوانید سفارشان خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در پلتفرم آنلاین سنگ پارسی مواردی چون رنگ بندی ، نمونه های کار شده ، خصوصیات و نمودار قیمت به طور دقیق و کامل ثبت شده است تا بتوانید خریدی مطمئن و خوبی داشته باشید. خرید آنلاین سنگ مرمریت سبز نائین از طریق شماره های تماس ، سایت و ایمیل انجام میگیرد. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا نیاز به اطلاعات بیشتر با پشتیبانان و کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های مندرج در ارتباط باشید.

قیمت سنگ اسلب مرمریت سبز نایین

یکی از موارد و فاکتور های بسیار مهم برای خرید یک سنگ طبیعی قیمت آن است. قیمت مرمریت سبز نایین متغییر بوده و به عوامل متعددی  نظیر ضخامت ، سورت سنگ ، درجه کیفی ، روشنایی و تیرگی سنگ و …  بستگی دارد. به طور کلی سنگ مرمریت سبز نایین جزء سنگ های کمیاب و گران قیمت محسوب میشود و برای پروژه های لوکس و لاکچری مناسب تر است. سنگ پارسی برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود قیمت روزانه سنگ مرمریت سبز نایین را بر روی نمودار کنار محصول وارد میکند. به این ترتیب شما میتوانید بر اساس تاریخ همان روز قیمت سنگ مرمریت سبز نایین را مشاهده کنید. چانچه تاریخ مدنظر شما هنوز بر روی نمودار ثبت نشده بود متوانید با برقراری تماس با کارشناسان ما از قیمت دقیق سنگ مرمریت سبز نائین با احتساب ابعاد و کیفیت مدنظر خود مطلع شوید.

لازم به ذکر است که از آنجایی که مجموعه سنگ پارسی خود مشغول به فرآوری و توزیع انواع سنگ های طبیعی است ، موفق شده است دست واسطه هارا کوتاه سازد. سنگ های لوکس و نیمه لوکس طبیعی  چون سنگ مرمریت سبز نایین با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار به مشتریان خود ارائه میدهد. بهترین قیمت را در کنار کیفیت بالا تنها در سنگ پارسی خواهید یافت.  فروش سنگ مرمریت دیپلمات

فروش سنگ مرمریت سبز نائین

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم سنگ مرمریت سبز نایین در مجموعه سنگ پارسی با بالاترین کیفیت فرآوری و بهترین قیمت به دو صورت حضوری و آنلاین به فروش میرسد. سنگ پارسی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان قدیمی و با تجربه انواع سنگ طبیعی در اصفهان میباشد که با همکاری و گردهم آوری متخصصین و بروزترین دستگاه های کشور بهترین سورت های سنگی را به بازار ارائه میدهد. در حال حاضر سنگ پارسی به فرآوری و فروش و صادرات بیش از صد نوع سنگ طبیعی میپردازد.

فروش سنگ مرمریت سبز نائین بدون دخالت هیچ واسطه ای در سنگ پارسی انجام میشود و خدمات و مزایایی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و… با خود به همراه دارد. پس از ثبت سفارش و تکمیل فرآیند خرید شما ، سنگ مرمریت سبز نائین در ابعاد سفارشی برش میخورد. و پس از فرآوری با بالاترین کیفیت مواد در بسته بندی های ایمن و محکم به آدرس ثبت شده شما ارسال خواهد شد.

آیا سنگ مرمریت همان سنگ مرمر است ؟

یکی از رایج ترین اشتباهات درباره سنگ مرمریت این است که سنگ های مرمریت را با سنگ مرمر یکی میدانند. لازم به ذکر است که سنگ مرمریت و سنگ مرمر کاملا دو سنگ متفاوت بوده و هر یک خصوصیات و ویژگی های مختص خود را دارند. شاید ظاهر این دو سنگ کمی به یکدیگر شبیه باشد اما از بسیاری موارد چون ساختار ، طرح ، انواع و معدن با یکدیگر تفاوت دارند. اصلی و مهم ترین تفاوت آن ها این است که سنگ مرمریت درواقع یک نوع سنگ دگرگونی و سنگ مرمر سنگی آهکی رسوبی است.

سخن پایانی

در این مطلب نکات ، ویژگی های نحوه خرید و قیمت سنگ مرمریت سبز نائین را مورد بررسی قرار دادیم. به صورت خلاصه ، سنگ مرمریت سبز نائین که به کویر سبز نیز مشهور است ، از انواع سنگ مرمریت میباشد که به دلیل رنگ خاص خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این سنگ به عنوان یک سنگ زینتی و دکوراتیو استفاده میشود. این سنگ بیشتر در فضای داخلی ساختمان به عنوان کفپوش ، دیوار پوش و میز کار در اشپرخانه و سرویس حمام کاربرد دارد. از آنجایی که کیفیت و زیبایی سنگ مرمریت سبز نائین زبان زد است این سنگ علاوه بر بازار های داخلی به بازار های بین المللی نیز صادر و عرضه میشود. اگر به دنبال یک سنگ خاص و لوکس هستید این سنگ گزینه ای بسیار مناسب برای شماست.

به منظور خرید سنگ مرمریت سبز نائین با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ، سنگ پارسی بهترین مجموعه است. با خرید از سنگ پارسی شما علاوه بر دریافت مرمریت سبز نائین صیقل ، زیبا و با کیفیت از خدماتی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و…  بهره مند خواهید شد. به منظور خرید سنگ مرمریت سبز نایین با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در سایت در تماس باشید. سفارشات شما به دو صورت حضوری و آنلاین قابل ثبت است.

ویدیوی معرفی سنگ اسلب مرمریت سبز نایین

دیگر محصولات ما

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع سنگ

سنگ مرمریت

ابعاد

ابعاد سفارشی ، تایل و اسلب

رنگ

زیتونی ، سبز تیره تا روشن

کاربرد سنگ

دیوار لابی و فضاهای داخلی ، کفپوش

محل تولید و فرآوری

اصفهان ، سنگ پارسی

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ مرمریت سبز نایین”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی