سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ مرمریت دیپلمات

تومان1,600,000

  • نوع سنگ

    سنگ مرمریت

  • تنوع رنگی

    طوسی ، کرم

  • ابعاد

    تایل ، اسلب ، ابعاد سفارشی

  • کاربرد

    پله ، سنگ کف ، فضای داخلی

  • طرح ها

    گل ریز ف گل درشت

نقد و بررسی اجمالی

خرید سنگ مرمریت دیپلمات

خرید سنگ مرمریت دیپلمات | سنگ مرمریت دیپلمات از دسته سنگ های بسیار با کیفیت و خاص میباشد که با نام سنگ مرمریت جاوید نیز شناخته میشود. رنگ زمینه این سنگ طوسی و کرم است که با رگه های ابر و بادی بسیار زیبا مزین شده است. سنگ های مرمریت دیپلمات در ابعاد مختلف چون تایل و اسلب فرآوری میشوند و در ضخامت های مختلف قابل خریداری هستند. این سنگ به دلیل ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فرد خود به یکی از محبوب ترین انواع سنگ مرمریت تبدیل شده است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های سنگ مرمریت دیپلمات خواهیم پرداخت.

برای خرید سنگ مرمریت دیپلمات بهتر است پیش از اقدام ، مواردی را در رابطه با ویژگی ها و کاربرد آن مطالعه بفرمایید تا انتخابی دقیق تر و خریدی بهتر را تجربه کنید. سنگ پارسی یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید و فرآوری سنگ طبیعی ساختمان واقع در اصفهان است. شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین سنگ های مرمریت دیپلمات و دیگر سنگ های طبیعی را با قیمتی بینظیر در سنگ پارسی بیابید. در ادامه به راهنمایی شما برای انتخاب و خرید بهترین نوع سنگ مرمریت دیپلمات خواهیم پرداخت.

سنگ مرمریت چه نوع سنگی است ؟

مرمریت جاوید یا همان دیپلمات یکی از انواع سنگ مرمریت است. مرمریت از جمله سنگ های دگرگونی و رسوبی هستند که از نظر کیفیت و تنوع رنگی و طرحی ، بینظیر میباشند. کشور غنی ایران حدود نیمی از معادن انواع سنگ مرمریت را در خود جای داده است ، از این رو به قطب صادرات این نوع سنگ هم تبدیل شده است.

سنگ مرمریت در انواع مختلف هم به صورت یکدست و هم با رگه های رنگی ابر و بادی قابل مشاهده است. رگه های رنگی در سنگ مرمریت نشان دهنده ناخالصی های چون اکسید آهن ، سلیس ، سرپانتین و گرافیت در ساختار سنگ است. این رگه ها زیبایی و تنوع رنگی سنگ های مرمریت را دوچندان کرده اند. خرید سنگ چینی ازنا

سنگ مرمریت دیپلمات از کجا می آید ؟

حتما تا به اینجا این سوال برای شماهم پیش آمده است ، که سنگ مرمریت دیپلمات از کجا می آید؟ سنگ زیبای مرمریت دیپلمات از معدنی در 25 کیلومتری شهر بوانات استان فارس ، سرچشمه میگیرد و استخراج میشود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خریداری سنگ مرمریت دیپلمات در ابعاد و ضخامت دلخواه خود با کارشناسان سنگ پارسی در تماس باشید. خرید سنگ اسلب الیگودرز

ویژگی های سنگ مرمریت دیپلمات

سنگ مرمریت دیپلمات به دلیل ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود و همچنین محدودیت عرضه و استخراج ، تقریبا کمیاب محسوب میشود. از جمله ویژگی های مثبت این سنگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تراکم بالای بافت ، شفافیت ، کیفیت بالای سنگ مرمریت دیپلمات
  • فرآوری عالی
  • جذب آب بسیار کم
  • طرح و ظاهر منحصربه‌فرد
  • قیمت ارزان و مناسب

کاربرد سنگ اسلب مرمریت دیپلمات

خرید سنگ مرمریت دیپلمات
خرید سنگ مرمریت دیپلمات

بیشترین کاربرد سنگ اسلب مرمریت دیپلمات در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان است. اما با توجه به زیبایی و شکوه این سنگ و ویژگی های آن ، امکان استفاده از مرمریت جاوید یا همان دیپلمات در  دیگر بخش های ساختمان نیز وجود دارد. استفاده از سنگ مرمریت دیپلمات با سنگ های تیره تر فضایی بسیار با شکوه و چشم نوازی را خلق میکند که زیبایی ساختمان را دو چندان میکند. در برخی از طراحی های لوکس و لاکچری داخلی ساختمان از سنگ مرمریت دیپلمات در کف و دیواره ها استفاده میشود. برخی از دیگر کاربرد های سنگ مرمریت دیپلمات به شرح زیر است.

  • سنگ کف لابی هتل ها
  • سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی
  • نمای داخلی
  • سنگ کف پله و کف پارکینگ
  • دیوار لابی و فضاهای داخلی

ظاهر سنگ اسلب مرمریت دیپلمات

ظاهر منحصر به فرد سنگ اسلب مرمریت دیپلمات با تم رنگی کرم بژ و خاکستری جایگاه و طرفداران بسیاری در صنعت طراحی و ساختمان سازی یافته است. اگر نگاهی از نزدیک به سنگ مرمریت دیپلمات بیندازید متوجه رگه های خاکستری رنگ ناشی از کلسیت خواهید شد. پراکندگی یکنواخت رگه ها و هاله های رنگی این سنگ آن را به یک شاهکار و اثر هنری تبدیل کرده است. این سنگ به دلیل نوع رنگ زمینه و طرح‌های آن ظاهری متفاوت نسبت به سایر مرمریت‌های خاکستری دارد. خرید سنگ چینی پرشین اسکاتو

انواع سنگ مرمریت دیپلمات

سنگ اسلب مرمریت دیپلمات از نظر طرح ، رنگ و ابعاد در دسته بندی های مختلفی قرار میگیرد. اگر از نظر طرح بخواهیم مرمریت دیپلمات یا جاوید را بررسی کنیم ، این سنگ در دو طرح گل ریز و گل درشت فرآوری و تولید میشود. همچنین تنوع رنگی سنگ مرمریت دیپلمات به شکل زیر است :

  • زیتونی
  • کرم
  • طوسی

علاوه بر طرح و رنگ سنگ های مرمریت دیپلمات دارای ابعاد مختلفی هستند که هر یک در موارد مختلفی کاربرد دارند. این سنگ در ابعاد مختلفی چون تایل و اسلب برش میخورد و به بازار عرضه میشود. یکی دیگر از انواع دسته بندی سنگ مرمریت دیپلمات یا جاوید که از نظر فروشندگان بسیار حائز اهمیت است ، درجه کیفیت و سورت آن است. سنگ مرمریت جاوید در درجات کیفی متنوع بر اساس کیفیت کوپ سنگ و مراحل فرآوری آن در بازار وجود دارد.

خرید سنگ اسلب مرمریت دیپلمات با بهترین کیفیت

اگر قصد خرید سنگ اسلب مرمریت دیپلمات را دارید و کیفیت آن برای شما اهمیت دارد میبایست به مرکزی معتبر برای خرید مراجعه کنید. این نوع سنگ در درجه های کیفی متفاوتی به بازار عرضه میشوند و از آنجایی که برخی از سنگ های طبیعی شباهت ظاهری بسیاری به یک دیگر دارند ، برخی افراد سودجو سنگ های کم ارزش تر را با نام سنگی دیگر به مشتریان ارائه میدهند.

صنایع سنگ پارسی تولیدکننده و صادر کننده فعال در صنعت سنگ و ساختمان و نامی آشنا و مطمئن برای طراحان ، معماران ، پروژه سازان و پیمانکاران بزرگ ایران می باشد ، که از سال1388 شروع به فعالیت نموده است ، با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی چون مرمریت دیپلمات ،  سعی بر ارائه خدمات متفاوت و نوینی در صنعت سنگ ایران نمودیم. به منظور خرید سنگ مرمریت دیپلمات با بهترین کیفیت و قیمت کافیست به سنگ پارسی مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نحوه خرید سنگ مرمریت دیپلمات

به منظور راحتی مشتریان سنگ پارسی هم به صورت حضوری و هم در پلتفرم های آنلاین خدمات و محصولا خود را به فروش میرساند. برای خرید سنگ مرمریت دیپلمات میتوانید به صورت حضوری به آدرس کارخانه سنگ پارسی در محمود آباد که در سایت نیز درج شده است مراجعه کنید و باکمک کارشناسان و همکاران این مجموعه به خرید سنگ مرمریت دیپلمات در طرح ، رنگ و ابعاد دلخواه خود بپردازید.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به سنگ پارسی برای خرید وجود ندارد ، میتوانید از طریق سایت این مجموعه سفارشات خود را پس از انتخاب و مشاهده نمونه ها ثبت کنید و یا از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران خرید این مجموعه در تماس باشید.

 قیمت سنگ اسلب مرمریت دیپلمات

قیمت سنگ اسلب مرمریت دیپلمات به عوامل متعددی بستگی دارد. شما میتوانید قیمت های مختلفی را در نمایندگی فروش سنگ طبیعی مشاهده کنید. مسئله که حائز اهمیت است ، تفاوت قیمت سنگ اسلب مرمریت دیپلمات در مجموعه سنگ پارسی و دیگر نمایندگی هاست. از آنجایی که مجموعه سنگ پارسی خود تولید کننده و ارائه دهنده انواع سنگ طبیعی از جمله سنگ اسلب مرمریت دیپلمات و سنگ اسلب چینی سفید بیانکو است ، بدون دخالت واسطه ها قیمت بسیار مناسب تری به مشتریان خود ارائه میکند. برای دریافت قیمت روز سنگ مرمریت دیپلمات در ابعاد مدنظر خود با کارشناسان سنگ پارسی در تماس باشید.

عوامل موثر بر قیمت خرید سنگ مرمریت دیپلمات

  • اندازه و ابعاد کوپ سنگ
  • نوع و طرح سنگ
  • هزینه های استخراج و خرید کوپ
  • روش برش و کیفیت مواد فرآوری
  • سورت یا درجه بندی سنگ
  • خلوص و کم بودن رگه ها
  • هزینه های حمل و نقل

مزایای خرید سنگ مرمریت دیپلمات

آگاهی از مزایا و معایب سنگ مرمریت دیپلمات در خرید این سنگ تاثیر دارد. به صورت کلی اولین نکته ای در سنگ مرمریت دیپلمات به چشم میخورد رنگ روشن و طرح خاص آن است. این سنگ از مقاومت سایشی و فشاری بسیار خوبی در مقایسه با دیگر انواع سنگ مرمریت برخوردار است. البته که مقاومت بالا در برابر حرارت هم نباید نادیده گرفت. از دیگر مزایای خرید سنگ مرمریت دیپلمات میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • زیبایی و تنوع رنگ و طرح
  • قابل استفاده در فضای داخلی و خارجی
  • سطح یکدست و یکنواخت
  • قیمت مناسب
  • مقاوم در برابر شرایط قلیایی

معایب سنگ مرمریت دیپلمات

دانستن معایب سنگ مرمریت پیش از اقدام به خرید نیز از واجبات است. خوب است بدانید که سنگ مرمریت دیپلمات در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی میشود. پس بهتر است از آن در فضاهایی که کمتر در معرض نور خورشید هستند استفاده کنید. مرمریت های دیپلمات در مقاله رطوبت مقاومت بالایی ندارند و در گذشت زمان دچار اسیب و پوسیدگی میشوند. همچنین در اثر برخود با مواد های شوینده بسیار قوی و اسیدی دچار آسیب و رنگ پریدگی میشود.

فروش سنگ اسلب مرمریت دیپلمات

فروش سنگ اسلب مرمریت دیپلمات در مجموعه سنگ پارسی به دو روش حضوری و آنلاین صورت میگیرد. سنگ پارسی از تولید کنندگان قدیمی و با تجربه سنگ های طبیعی میباشد و با کمک متخصصین و دستگاه های بروز بهترین سورت های سنگی را به بازار ارائه میکند. در حال حاضر به فرآوری و فروش بیش از صدها نوع سنگ ساختمانی طبیعی با کیفیت میپردازد. به منظور ثبت سفارش و خرید میتوانید به صورت حضوری با مراجعه به آدرس اصفهان ، شهرک صنعتی محمود آباد ، خیابان 34 نبش فلکه گچ ، مراجعه و سنگ مرمریت دیپلمات را در ابعاد و تعداد مدنظر خود تهیه و خریداری کنید. چنانچه خرید حضوری برای شما مقدور نیست میتوانید به صورت آنلاین از طریق سایت سنگ پارسی تنوع و قیمت هارا مشاهده کرده و از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان سفارش خود را ثبت و نهایی کنید.

فروش سنگ اسلب مرمریت دیپلمات در مجموعه سنگ پارسی با مزایایی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و… همراه است.  پس از ثبت خرید سنگ اسلب مرمریت دیپلمات ، سفارش شما در ابعاد انتخابی شما به صورت حرفه ای با کمک بروز ترین دستگاه های دنیا برش میخورد و بعد از طی کردن فرآیند فرآوری با مواد افزودنی درجه یک در بسته بندی های محکم و ایمن به سمت مقصد شما ارسال میشوند.

چکیده متن

در این مطلب به بررسی کامل سنگ اسلب مرمریت دیپلمات پرداختیم و از ویژگی ها ، مزایا ، کاربرد و حتی نحوه خرید آن سخن گفتیم. به طور خلاصه سنگ مرمریت دیپلمات از انواع سنگ مرمریت میباشد که به دلیل زیبایی و رنگ منحصر به فرد خود بسیار مورد توجه سازنده ها و طراحان داخلی ساختمان قرار گرفته است. این سنگ از تنوع رنگی و طرحی بسیاری برخوردار است که مطابق هر نوع سلیقه و دیزاین خانه میباشد. این سنگ زیبا از جمله سنگ های صادراتی و تقریبا کمیاب است که از تراکم بالا و جذب آب بسیار پایین برخوردار است.

بیشترین کاربرد سنگ مرمریت دیپلمات سنگ کف و نماهای داخلی است اما به دلیل ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود امکان استفاده از ان در دیگر مکان های ساختمان نیز وجود دارد. به منظور خرید سنگ مرمریت دیپلمات با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ، سنگ پارسی بهترین مجموعه است. با خرید از سنگ پارسی شما علاوه بر دریافت مرمریت دیپلمات صیقل ، زیبا و با کیفیت از خدماتی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و…  بهره مند خواهید شد. به منظور خرید سنگ مرمریت دیپلمات با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در سایت در تماس باشید. سفارشات شما به دو صورت حضوری و آنلاین قابل ثبت است.

دیگر محصولات ما

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع سنگ

سنگ مرمریت

تنوع رنگی

طوسی ، کرم

ابعاد

تایل ، اسلب ، ابعاد سفارشی

کاربرد

پله ، سنگ کف ، فضای داخلی

طرح ها

گل ریز ف گل درشت

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ مرمریت دیپلمات”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی