سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خرید سنگ مرمریت نجف آباد

تماس بگیرید

نقد و بررسی اجمالی

خرید سنگ مرمریت نجف آباد

خرید سنگ مرمریت نجف آباد | سنگ مرمریت نجف اباد یکی از سنگ مرمریت های مشکی رنگ است که طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. معدن این سنگ در 40 کیلومتری شهر اصفهان نزدیک نجف آباد قرار دارد. مرمریت نجف اباد جزو مرمریت های نرم محسوب می شود و به همین دلیل نسبت به دیگر سنگ های مشابه خود ارزان قیمت تر می باشد. سنگ مرمریت نجف آباد در عین داشتن ظاهری لوکس و زیبا ، قیمتی مقرون به صرفه دارد و همین امر موجب شده که طرفداران زیادی داشته باشد. مرمریت نجف آباد یا داشتن زمینه ی مشکی و خطوطی نازک و سفید کنتراست رنگی بسیار زیبائی دارد و از آن می توان در طراحی بسیاری از مناطق داخلی ساختمان استفاده کرد.

همچنین این سنگ زیبا به دلیل جذب اب کم آن می تواند به عنوان کفپوش و یا در نقاط مرطوب خانه مانند حمام و سرویس های بهداشتی استفاده شود. به دلیل نزدیک بودن نجف آباد به شهر اصفهان مسافت معدن تا سنگبری کم می شود و این فاکتور می تواند در تعیین قیمت سنگ مرمریت نجف آباد تاثیر بگذارد. لذا اگر قصد خرید سنگ مرمریت نجف آباد را دارید خرید در شهر اصفهان مقرون به صرفه تر می باشد.

برای خرید سنگ مرمریت نجف اباد در ابعاد اسلب یا تایل می توانید با مجموعه سنگ پارسی در ارتباط باشید. سنگ پارسی با فرآوری استاندارد انواع سنگ های ساختمانی ، مجموعه ی کاملی از سنگ های ساختمانی را با قیمت مناسب دارا می باشد. شما مشتریان محترم می توانید با راه های ارتباطی مجموعه سنگ پارسی واقع در شهرک صنعتی محمودآباد واقع در اصفهان در ارتباط باشید و سوالات خود را در مورد نحوه ی خرید سنگ مرمریت نجف آباد و قیمت مرمریت نجف اباد مطرح کنید.

ویژگی های سنگ مرمریت نجف اباد

مرمریت نجف اباد یکی از سنگ های محبوب ایرانی است که جنبه ی صادراتی نیز دارد و در خارج از کشور به نام مرمریت مشکی پارس شناخته می شود. سنگ مرمریت نجف آباد یک نوع سنگ آهکی رسوبی است که به دلیل وجود گرافیت در آن مشکی رنگ می باشد. مرمریت نجف اباد دارای ظاهری باشکوه و زیبا می باشد که می تواند جلوه ی خاصی به فضای مورد استفاده ببخشد. یکی از ویژگی های مهم مرمریت نجف آباد ، این است که در عین زیبائی بی نظیری که دارد قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه است. از ویژگی های دیگر این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مزایا سنگ مرمریت نجف آباد
  2. طرح و رنگ زیبا
  3. ساب پذیری عالی
  4. مقاومت فشاری خوب( مقاومت سایشی ضعیف )
  5. تخلخل مناسب
  6. جذب اب ناچیز
  7. سطح صیقلی و صاف و براق
  8. ضد خش
  9. تراکم بالا
  10. قابلیت فرآوری به صورت بوک مچ و فورمچ
  11. قیمت مناسب

معایب سنگ مرمریت نجف آباد

یکی از مهم ترین معایب مرمریت های مشکی این است که در مقابل نور خورشید مقاومت ندارند و دچار رنگ پریدگی می شوند. بهتر است از سنگ های مرمریت مشکی در فضای داخلی جائی که در معرض تابش مستقیم نور نباشند استفاده کرد. خرید سنگ چینی اسلب ازنا

قیمت سنگ مرمریت نجف آباد

همانطور که گفتیم قیمت سنگ مرمریت نجف آباد در مقایسه با سنگهای مشابه خود کمتر می باشد و به همین دلیل بسیار پرفروش و محبوب است. قیمت سنگ مرمریت نجف اباد همچون دیگر سنگ ها تحت تاثیر عوامل زیادی است که عبارتند از :

سورت سنگ : هر چقدر سورت سنگ یک دست تر باشد به این معنی که دارای رگه های کمتری باشد و رنگ آن یک نواخت تر باشد قیمت سنگ بیشتر می شود.

ابعاد و ضخامت سنگ : هر چقدر ابعاد سنگ و ضخامت ان بیشتر باشد بالطبع قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. مرمریت نجف آباد بیشتر به صورت اسلب فرآوری و تولید می شود. سنگ های صادراتی با ضخامت دو سانت در ابعاد اسلب و تایل در عرض های 30 ، 40 و 60 تولید و عرضه می شوند.

کیفیت ساب و فرآوری : اگر در تولید و فراوری سنگ از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شود عمر سنگ و ماندگاری ان بالاتر می رود و در نتیجه قیمت سنگ افزایش می یابد. همچنین کیفیت ساب و برش نیز در تعیین قیمت سنگ نقش مهمی دارد.

هزینه حمل و نقل : هر چقدر مسافت معدن سنگ تا کارخانه سنگ بری کوتاه تر باشد هزینه ی خمل و نقل کمتر است. با توجه به اینکه معدن سنگ مرمریت نجف آباد در شهر اصفهان است قیمت نهائی این سنگ در استان اصفهان از بقیه جاها ارزان تر است.

اگر به دنبال خرید سنگ مرمریت نجف اباد با کیفیتی عالی و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما مجموعه سنگ پارسی می باشد. فروش سنگ مرمریت پرشین سیلک

کاربرد سنگ مرمریت نجف آباد

همانطورکه پیشتر بیان کردیم سنگ های مرمریت مشکی به دلیل عدم مقاومت در برابر نور خورشید بهتر است در فضاهای داخلی که دور از تابش نور مستقیم هستند کار شوند. سنگ مرمریت مشکی پارس یا مرمریت نجف اباد یکی از سنگ های زیبا برای طراحی داخل ساختمان های تجاری و مسکونی است. از کاربردهای این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کفپوش واحد های تجاری و مسکونی
  2. دیواره های داخلی و تی وی وال ساختمان های لوکس
  3. سرویس های بهداشتی و حمام
  4. کانتر اشپزخانه و روی کابینت
  5. سنگ روی میز
  6. حاشیه و قاب آسانسور
  7. سنگ فرش لابی و دیواره های لابی
  8. دستگاه پله و دیواره های پله( البته ذکر این نکته لازم است که به دلیل مقاومت سایشی کم این سنگ ، نباید در مکان های پرتردد استفاده شود )
  9. پیشخوان مراکز تجاری
  10. مجسمه ها و مصنوعات سنگی

فراوری و تولید سنگ مرمریت نجف اباد

سنگ مرمریت نجف آباد در سراسر دنیا به خاطر ظاهر زیبا و کیفیت خوب ان شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. در اکثر کشورها با نام سنگ مرمریت پارسی شناخته می شود. این سنگ با داشتن زمینه ی مشکی و خطوط سفید رنگ جلوه ی بسیار خاص و زیبائی به فضاهای داخلی ساختمان ها می دهد و سبک فضا را به سبک مدرن نزدیک می کند.

سنگ مرمریت نجف آباد شکننده و ترد می باشد و با فرآوری های مختلفی که روی ان انجام می گیرد این مشکل برطرف می شود. رگه های اهکی موجود در سطح سنگ به مرور زمان در اثر تماس با اب و هوا واکنش داده و به اصطلاح اکسید می شود. در واقع این یکی از معایب سنگ مرمریت نجف اباد می باشد که هر چقدر این رگه ها بیشتر باشند در مجاورت با اب و هوا باد کرده و باعث ترک خوردن ان می شود.

در فرآیند فرآوری سنگ ، سطح و داخل رگه های موجود در سطح سنگ با استفاده از فناوری UV ، به طور کامل ضدآب می شوند تا از واکنش با رطوبت جلوگیری شود. پس از ان روکش نانو روی سنگ کشیده می شود. در ابعاد اسلب ، پشت سنگ را اپوکسی می زنند و با استفاده از توری های فایبر گلاس استحکام و مقاومت سنگ را بالا می برند. بنابراین با فراوری استاندارد و باکیفیت میتوان عمر و ماندگاری سنگ را چندین برابر کرد. قیمت سنگ چینی اسلب بیانکو

فروش سنگ مرمریت نجف آباد

فرآوری سنگ مرمریت نجف اباد به صورت صیقلی و براق می باشد. معمولا این سنگ در ابعاد مختلف طولی، سایزهای مختلف فرشی، لوح ، پله و اسلب تولید و برش داده می شوند. در ابعاد اسلب ، مرمریت نجف آباد قابلیت بوک مچ و فورمچ را دارد و می توان از آن در قسمت های مختلف ساختمان و لابی ها استفاده کرد. این سنگ شباهت زیادی به سنگ مرمریت لاشتر دارد و تنها اختلاف آن ها در شکل خطوط آن ها می باشد. همچنین مرمریت نجف اباد براق تر از لاشتر می باشد. از دیگر سنگ های مشابه آن می توان به مرمریت تری دی بلک ، گلدن بلک ، ماکو و زال اشاره کرد.

فروش سنگ مرمریت نجف آباد در مجموعه سنگ پارسی واقع در شهر اصفهان با کیفیت عالی و با قیمت مناسب انجام می گیرد. این سنگ به دلیل ظاهر زیبا و قیمت نسبتا مناسب آن یکی از پرفروش ترین سنگ های ساختمانی می باشد. کاربرد عمده ی آن در دکوراسیون داخلی ساختمان ها می باشد. هر چند که در قسمت های دیگر ساختمان نیز مانند راه پله ها و سرویس های بهداشتی و یا در داخل اشپزخانه نیز کاربرد دارد. در صورت تمایل به خرید سنگ مرمریت نجف آباد می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ی پارسی در تماس باشید و اطلاعات لازم را در مورد نحوه ی فروش و قیمت مرمریت نجف آباد جویا شوید. فروش به صورت حضوری و آنلاین در این مجموعه انجام می گیرد.

جمع بندی

سنگ مرمریت نجف اباد یکی از سنگ های گونه ی مرمریت می باشد که به دلیل رنگ و طراحی زیبا و قیمت مناسب آن یکی از پرطرفدارترین سنگ های ساختمانی و یکی از سنگ های صادراتی ایران می باشد. کاربرد ویژه ی ان در طراحی و دکوراسیدن داخلی می باشد. مرمریت ها مقاومت زیادی در برابر سایش و خط و خش ندارند ولی مرمریت نجف آباد به دلیل وجود خطوط پراکنده و زیاد آن خط و خش را نشان نمی دهد و می تواند به عنوان سنگ کف در برخی از قسمت های ساختمان استفاده شود. همچنین از ان در قسمت های مختلف آشپزخانه مانند کانتر و یا سنگ روی کابینت استفاده می شود.

مزایای زیاد این سنگ همچون ظاهر لوکس و زیبای آن و جذب آب ناچیز و از همه مهم تر قیمت مناسب ان نسبت به سنگ های مشابه خود باعث شده در بسیاری از ساختمان های لوکس از این سنگ برای طراحی داخلی ودکوراسیون استفاده شود. درست است که این سنگ به دلیل مقاومت پائین آن در برابر نور خورشید بهتر است در نمای بیرونی از آن استفاده نشود ولی به صورت ترکیبی با بعضی از سنگ ها مانند تراورتن باعث زیبائی بیشتر نما می شود.

در صورتی که به دنبال خرید یک سنگ باشکوه و زیبا و در عین حال قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما سنگ مرمریت نجف اباد است. برای خرید انواع سنگ های طبیعی چون مرمریت نجف آباد ، تراورتن عباس آباد ، تراورتن دره بخاری و سنگ چینی پرشین اسکاتو در اصفهان می توانید با مجموعه سنگ پارسی در ارتباط باشید. این سنگ در ابعاد اسلب و تایل و ابعاد دلخواه مشتری دوربری و تولید می شود.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران
Be the first to review “خرید سنگ مرمریت نجف آباد”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی