سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

تومان350,000

  • نوع سنگ

    سنگ گرانیت

  • کاربرد

    سنگ فرش ، کف گوش پارکینگ ، سرویس های بهداشتی

  • ابعاد سنگ

    تایل ، اسلب ، کوبیک ، ابعاد سفارشی

  • رنگ سنگ

    سفید مشکی

نقد و بررسی اجمالی

سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان یکی از معروف ترین سنگ های گرانیتی ایران می باشد که در اکثر مکان های عمومی مانند متروها و ادارات آن را به چشم دیده ایم. معادن سنگ های گرانیت نهبندان واقع در خراسان جنوبی شامل سینه کارهای متفاوتی مانند آستان ، کوجین و ثلاث و…می باشد. سنگ نهبندان آستان در سه طیف رنگی متفاوت طوسی روشن، کرم و پرتقالی موجود است. گرانیت گل پنبه ای از لحاظ ساختار دانه بندی درشت تری نسبت به انواع دیگر دارد. در درجات پائین این سنگ شاهد لکه های مشکی و خاکستری هستیم. سنگ گرانیت نهبندان با نام های سنگ گرانیت عتبات ، گرانیت نهبندان آستان ، گرانیت گل پنبه ای یا فلفل نمکی معروف است. سنگ گرانیت گل پنبه ای از لحاظ ساختار و بافت سنگ نسبت به سنگ های گرانیت سفید نطنز و گرانیت مروارید مشهد از دانه بندی درشت تری برخوردار است.

خرید سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

درست است که گرانیت نهبندان از معادن واقع در استان خراسان جنوبی استخراج می شود و خرید آن در همان استان شاید از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر باشد. اما استان اصفهان به دلیل وجود معادن زیاد سنگ و تعدد کارخانجات و سنگبری ها یکی از قطب های اصلی سنگ در ایران شناخته می شود. وجود کارخانه جات و مراکز معتبر تولید و فرآوری سنگ در این استان ، کیفیت و قیمت سنگ های تولیدی را رقابتی کرده است. بنابراین خرید سنگ از منطقه اصفهان علاوه بر تضمین کیفیت سنگ می تواند از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه باشد. یکی از این مراکز تولید و فروش سنگ های ساختمانی لوکس و نیمه لوکس در این استان مجموعه سنگ پارسی می باشد. در مجموعه سنگ پارسی می توانید خرید سنگ گرانیت گل پنبه ای را با بالاترین کیفیت صادراتی و قیمتی مناسب داشته باشید.

در این مجموعه انواع سورت های سنگ گرانیت نهبندان ، با به روزترین دستگاه ها و بهترین مواد اولیه فرآوری و برش می خورد. سنگ گرانیت گل پنبه ای به دلیل خصوصیاتی مانند تراکم فوق العاده بالا ، جذب آب در حد صفر، مقاومت سایشی و فشاری مناسب و ساب پذیری خوب یکی از بادوام ترین سنگ های گرانیتی می باشد.

برای خرید سنگ گرانیت گل پنبه ای آستان ، می توانید به صورت حضوری و در صورت عدم امکان حضور در شرکت به صورت آنلاین از طریق سایت شرکت اقدام کنید. مشاوران مجموعه تمامی اطلاعات لازم را در مورد نحوه ی خرید و قیمت و سایر امور مربوطه در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های سنگ گرانیت نهبندان آستان

  • استحکام فوق العاده و تراکم بالا
  • مقاومت سایشی و فشاری مناسب
  • ساب پذیری و جلای خوب
  • جذب آب ناچیز
  • قیمت مناسب و ارزان آن به دلیل وجود منابع کافی
  • تخلخل نزدیک به صفر
  • رنگ زمینه ی روشن و پرکاربرد
  • مقاومت در برابر شرایط جوی و تغییرات دمائی
  • تمیزی راحت و مقاوم در برابر شوینده ها

معایب سنگ گرانیت نهبندان

  • چسبندگی کم
  • وزن بالا (در نمای بیرون کاربرد زیادی ندارد)
  • بهترین مرکز خرید سنگ گرانیت نهبندان
  • آهن بالا و احتمال زنگ زدگی در برابر رطوبت زیاد
  • خاصیت رادیواکتیوی دارد که بهتر است در محیط های آزمایشگاهی استفاده نشود.

سنگ های گرانیت از بهترین و بادوام ترین سنگ های ساختمانی می باشند. سنگ های هر معدن با معدن دیگر از لحاظ کیفی و ظاهری با هم تفاوت دارند. گرانیت نهبندان آستان به دلیل ساختار و کیفیت فوق العاده ای که دارد از جمله سنگ های صادراتی می باشد. در مجموعه سنگ پارسی شما می توانید این سنگ پرکاربرد را با کیفیت صادراتی و با بسته بندی مطمئن و قیمتی مناسب و منصفانه به طور مستقیم از کارخانه خرید کنید. شهر اصفهان به دلیل وجود معادن متعدد سنگ و وجود سنگ بری های زیاد یکی از بهترین مناطق برای خرید سنگ می باشد.

در مجموعه سنگ پارسی واقع در اصفهان تمامی سنگ های ساختمانی با بهترین و استاندارترین دستگاه ها فرآوری و برش می خورند. کیفیت ساب و برش در هر کارخانه ای متفاوت می باشد. شما می توانید با اطمینان از کیفیت تولید و برش خرید سنگ گرانیت نهبندان را از مجموعه سنگ پارسی داشته باشید. سعی این مجموعه بر این است تا رضایت مشتریان را صد در صد حاصل کند. در این مجموعه خرید شما در نهایت امنیت بسته بندی و برای شما ارسال می شود. در صورت تمایل به خرید سنگ گرانیت نهبندان آستان می توانید با راه های ارتباطی این مجموعه در تماس باشید.

کاربرد های سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان به دلیل استحکام فوق العاده ای که دارد جزو بادوام ترین سنگ های گرانیت شناخته می شود. همچنین مقاومت فشاری و سایشی بالا آن را برای قسمت های پرتردد مانند پله ها و سنگفرش مکان های عمومی مناسب می کند. از طرف دیگر جذب اب بسیار ناچیز آن ، این سنگ را مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و محیط آشپزخانه کرده است. ترکیب این سنگ با سنگ های گرانیت مشکی زیبائی خاصی به محیط می بخشد. سنگ گرانیت نهبندان بیشتر در ابعاد تایل ، پلاک و پله تولید و عرضه می شود. از کاربردهای این سنگ می توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سنگ فرش لابی و محوطه
  • بدنه داخلی ساختمان
  • دستگاه پله و دیوارهای آن
  • سرویس های بهداشتی
  • کفپوش پارکینگ و دیوارها
  • صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه
  • کف پیاده رو ها و پارک ها به صورت سنگ کوبیک
  • سنگ کف در مکان های پرتردد مانند پله ، مترو ، حیاط ، راهرو

تنها نکته ای که در مورد این سنگ وجود دارد این است که بهتر است به دلیل خاصیت رادیو اکتیوی که دارد در محیط آزمایشگاه استفاده نشود. همچنین وجود عنصر اهن در آن باعث می شود اگر مرتبا در معرض آب باشد به مرور زمان اکسیده شده و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد. همچنین به دلیل چسبندگی پائین و وزن بالائی که دارد در نمای بیرون کاربرد ندارد.

قیمت سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

در مورد سنگ ها نمی توان قیمت مشخصی ارائه داد چون هر معدنی از لحاظ کیفیت با معدن دیگر متفاوت است. از طرف دیگر سنگ های یک معدن نیز از لحاظ کیفی یکسان نیستند. شاید قیمت یک سنگ درجه 2 یا 3 از یک معدن با قیمت سنگ درجه یک از معدنی دیگر برابر باشد. در سنگ های گرانیت سورت بندی بر اساس وجود لکه ها و غده های مشکی انجام می گیرد. به طور خلاصه عواملی که در تعیین قیمت سنگ گرانیت نهبندان موثر است عبارتند از :

  • سورت سنگ : هر چقدر لکه های فسیلی سنگ کمتر باشد سورت سنگ بالاتر است و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
  • ابعاد و ضخامت سنگ : ابعاد سنگ هر چقدر بزرگ تر باشد قیمت سنگ بالاتر است. سنگ های تایل داخلی ضخامتی بین 1.7 تا 2 سانت دارند ولی سنگ های صادراتی ضخامتی بین 2 تا 3 سانت دارند و قیمت آن ها بیشتر است. سنگ های پله نیز معمولا ضخامتی بین 2.7 تا 3 سانت دارند. ابعاد اسلب عمدتا برای صادرات تولید می شود و از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • کیفیت برش و گونیا بودن سنگ : کیفیت برش به این معنی است که ضخامت سنگ ها کاملا با هم برابر باشد و چهار گوشه ی سنگ نیز کاملا گونیا و بدون لب پریدگی باشد.
  • کیفیت ساب و فراوری : هر چقدر از مواد اولیه ی بهتری برای فرآوری و ساب استفاده شود به طوری که سطح سنگ کاملا صیقلی و بدون خط و خش باشد قیمت سنگ بالاتر می رود.
  • سینه کار معدن
  • هزینه حمل و نقل

سنگ گرانیت نهبندان گل پنبه ای درای سه رنگ طوسی ، کرم و پرتقالی می باشد. هر کدام از این سه سورت دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوت می باشد. سنگ کرم نهبندان از پرفروش ترین سنگ های گرانیت می باشد و سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان گران تر و بعد از آن گرانیت کرم و طوسی به ترتیب قیمت بالاتر دارند.

فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

سنگ گرانیت گل پنبه ای از معادن موجود در شهر نهبندان استان خراسان استخراج می شود و در سراسر ایران توزیع می شود. این سنگ معمولا به شکل کاشی بریده می شود ولی در ابعاد پله و سنگ کابینت نیز برش می خورد. در مجموعه سنگ پارسی این سنگ در ابعاد دلخواه مشتری با بالاترین کیفیت برش، بریده می شود و در معرض فروش قرار می گیرد. در صورتی که ابعاد صادراتی با ضخامت بیشتر بخواهید در این مجموعه می توانید آن را بیابید.

فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای به صورت حضوری و آنلاین در این مجموعه انجام می گیرد. در صورتی که تمایل به خرید از این مجموعه را دارید می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و هر سوالی در مورد نحوه ی خرید یا فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان دارید با آن ها مطرح کنید. تیم مجموعه سنگ پارسی با توجه به بودجه شما و نوع مصرف مشاوره های لازم را به شما می دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در تمام مراحل خرید تا پایان و بعد از آن پشتیبانی کامل را از شما و خریدتان به عمل می آورند.

ابعاد تولیدی سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان در ابعاد متفاوتی تولید می شود و همچنین در ابعاد درخواستی نیز قابل سفارش است. متداول ترین ابعاد سنگ گرانیت گل پنبه ای عبارتند از :

  • سنگ پلاک نهبندان در عرض 40 و ضخامت 1.7
  • سنگ پله نهبندان در عرض 35 و طول متغیر
  • سنگ کف با ابعاد مختلف


سنگ های مشابه سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان

سنگ گرانیت مروارید مشهد : سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از سنگ های مشابه گرانیت نهبندان می باشد با این تفاوت که از لحاظ دانه بندی ریز تر از گرانیت نهبندان می باشد. این سنگ نیز مانند گرانیت نهبندان وزن بالائی دارد و از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار است. از مهمترین کاربردهای این سنگ میتوان به این موارد اشاره کرد : استفاده در راه پله ها ، دیوارها و قرنیز ها ، جدول های سنگی
سنگ گرانیت سفید نطنز : سنگ گرانیت سفید نطنز درای زمینه ای سفید رنگ با دانه های ریز مشکی است که شباهت زیادی به گرانیت نهبندان دارد. این سنگ یکی از باکیفیت ترین سنگ های جهان است و هر ساله صادرات زیادی از این سنگ به دیگر کشورها داریم. از لحاظ کیفیت سنگ گرانیت سفید نطنز نسبت به گرانیت نهبندان و مروارید مشهد در رتبه ی بالاتری قرار دارد. از کاربردهای این سنگ می توانیم به سنگ کف ساختمان های تجاری و اداری ، پارک ها و پیاده رو ها، پارکینگ و حیاط، کف آشپزخانه و کابینت اشاره کنیم.
گرانیت مشکی نطنز : گرانیت مشکی نطنز با زمینه ی مشکی و دودی یکی از مقاوم ترین سنگ های ساختمانی در برابر سرما ، گرما و نور می باشد. این سنگ نیز در ابعاد مختلف تایل ، طولی ، اسلب و کوبیک فرآوری می شود. از کاربردهای آن می توان به سنگ فرش محوطه ، دیوارها و پله ها ، پارکینگ ، آشپزخانه و نمای بیرونی و داخلی اشاره کنیم.

جمع بندی

در این مقاله در مورد سنگ گرانیت نهبندان آستان صحبت کردیم. این سنگ به استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و سایش  معروف است. به دلیل همین ویژگی برتر از آن می توان در کفپوش مکان های پرتردد استفاده کرد. سنگ گرانیت نهبندان در سه رنگ طوسی ، کرم و پرتقالی وجود دارد. این سنگ به دلیل وجود منابع کافی و تولید انبوه از قیمت پائینی برخوردار است.

سنگ های ساختمانی از سورت های مختلفی تشکیل شده است. این سنگ نیز دارای سورت های مختلف می باشد که از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند. در سورت های پائین تر سنگ دارای لکه ها و غده های مشکی زیادی می باشد. از بارزترین خصوصیات این سنگ تولید انبوه و مقاومت بالای آن می باشد.

اگر سنگ با روش های استاندار فرآوری و تولید شود می تواند ظاهر زیباتر و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین کیفیت برش نیز در ظاهر و زیبائی سنگ تاثیر زیادی دارد. بنابراین در هنگام خرید سنگ توجه به این نکات مانند لب پر نبودن و گونیا بودن لبه های سنگ و همچنین صیقلی و براق بودن سطح سنگ مهم می باشد. در مجموعه سنگ پارسی تمامی این موارد در تولید باکیفیت سنگ و برش استاندارد آن رعایت می شود.

دیگر محصولات ما

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع سنگ

سنگ گرانیت

کاربرد

سنگ فرش ، کف گوش پارکینگ ، سرویس های بهداشتی

ابعاد سنگ

تایل ، اسلب ، کوبیک ، ابعاد سفارشی

رنگ سنگ

سفید مشکی

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ گرانیت گل پنبه ای نهبندان”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی