سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

تومان450,000

  • نوع سنگ

    سنگ گرانیت

  • ابعاد سنگ

    تایل ، کوبیک و ابعاد سفارشی

  • کاربرد سنگ

    جدول ، سنگفرش ، دیواره

  • ضخامت

    ۲ سانت ، ۳ سانت

نقد و بررسی اجمالی

خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

انتخاب مرکزی مطمئن و معتبر برای خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان با کیفیت ، بسیار حائز اهمیت است. سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان در درجه کیفی و ابعاد متفاوت فرآوری و به بازار عرضه میشود. مجموعه سنگ پارسی از معتبر ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان فعال در صنعت سنگ ساختمانی طبیعی است که کار خود را از سال 1388 شروع کرده است. برای خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان با کیفیت از مجموعه سنگ پارسی ، میتوانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

مجموعه سنگ پارسی واقع در شهرک محمود آباد اصفهان آماده خدت رسانی به مشتریان حضوری خود است شما میتوانید با مراجعه به سنگ پارسی با کمک مشاوران و کارشناسان حاضر ، اقدام به خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان با بهترین کیفیت و قیمت و ابعاد مناسب کنید. همچنین اگر قادر به مراجعه حضوری نمیباشید ، میتوانید از طریق سایت این مجموعه و یا شماره های تماس  ، سفارشات خود را به راحتی ثبت کرده و خرید خود را انجام دهید.

پشتیبانان و کارشناسان سنگ پارسی در تمامی طول هفته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان هستند. سنگ تراورتن دره بخاری

.

سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان یکی از پر استفاده ترین سنگ های ساختمانی است. این سنگ دارای دانه بندی درشت تری در مقایسه با سنگ های مشابه خود است. سنگ گرانیت نهبندان زمینه روشن کرم و پرتقالی و لکه های مشکی وخاکستری دارد که به گرانیت گل پنبه ای نیز معروف است. این سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار ، حرارت و خوردگی گزینه ای بسیار مناسب برای کف پوش ، پله ها و دیوار های بیرونی ساختمان است. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان و نحوه خرید و قیمت آن میپردازیم.

کاربرد سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

با توجه به مقاومت بالای سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان ، این سنگ برای استفاده به عنوان سنگ فرش ساختمان های اداری و تجاری ،سنگ فرش پارکینگ و نمای ساختمان مناسب است. همچنین سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان در تهیه جداول سنگی کاربرد دارد. برخی دیگر از کاربرد های سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان به شرح زیر میباشد.

  • جدول های سنگی
  • دیواره ها و کف پارکینگ
  • بدنه راه پله و سنگ پله
  • سنگ فرش فضای داخلی ساختمان
  • سنگ فرش فضای خارجی ساختمان
  • سنگ فرش محوطه ساختمان و پیاده رو ها
  • سنگ فرش برای سوله های صنعتی ، بهداشتی و غذایی

فروش سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

همانطور که در بخش پیشین نیز اشاره کردیم ، فروش سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان در سنگ پارسی به دو صورت آنلاین و حضوری صورت میگیرد. اگر قصد خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان را دارید مجموعه سنگ پارسی با بالاترین تنوع و بالاترین کیفیت فرآوری در خدمت شماست.  سنگ پارسی از تولدکنندگان و عرضه کنندگان قدیمی و با تجربه انواع سنگ طبیعی لوکس و نیمه لوکس ساختمانی میباشد که با گردهم آوری متخصصین این صنعت و دستگاه های پیشرفته و بروز موفق به تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین سورت های سنگی شده است. در حال حاضر به فرآوری و فروش بیش از صدها نوع سنگ ساختمانی طبیعی با کیفیت میپردازد.

سنگ پارسی علاوه بر فروش و ارائه بالاترین کیفیت ها در کنار نازل ترین قیمت ها خدماتی چون حمل و نقل سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از فروش ، برش های استاندارد و نصف حرفه ای را به مشتریان خود عرضه میکند. پس از ثبت سفارش و خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان سفارش شما در ابعاد انتخابی برش خورده و فرآوری میشود. سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان خریداری شده در بسته بندی های کاملا محکم و ایمن به سمت مقصد شما ارسال خواهند شد. این مجموعه کیفیت و قیمت فروش سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان و دیگر سنگ های طبیعی ساختمانی خود را ضمانت میکند.

قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

عواملی چون ابعاد ، کیفیت و عرضه و تقاضا بر قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان تاثیر گذار هستند. هزینه و قیمت ها معمولا هر چند روز یکبار تغییر میکنند و قیمت ثابتی برای سنگ های طبیعی نمیتوان مشخص نمود. با نگاهی کوتاه به قیمت دیگر نمایندگی های فروش سنگ طبیعی ، میتوان تفاوت قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان و دیگر انواع سنگ طبیعی را در مجموعه سنگ پارسی مشاهده کرد. اما علت این تفاوت قیمت چیست ؟ باید گفت که با توجه به اینکه مجموعه سنگ پارسی خود تولید کننده و ارائه دهنده انواع سنگ طبیعی از جمله سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان بدون دخالت واسطه هاست ، میتواند بالاترین کیفیت و سورت سنگی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

سنگ پارسی همچنین برای راحتی بیشتر مشتریان خود ، به صورت روزانه قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان و دیگر سنگ های طبیعی خود چون سنگ اسلب الیگودرز ، سنگ چینی ازنا و … را بر اساس تمامی فاکتور ها محاسبه کرده و به صورت نمودار همراه با تاریخ در کنار عکس محصول درج میکند. شما میتوانید قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان را کاملا بروز از سایت این مجموعه بررسی کنید. در صورتی که تاریخ مندرج و قیمت مربوط  به روز های پیشین بود میتوانید تنها با برقراری یک تماس از قیمت و تمامی جزئیات سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان مطلع شوید.

ویژگی سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

بسیاری از ویژگی های سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان با دیگر سنگ های گرانیت مشابه است. به طور کلی ویژگی های ظاهری و ساختاری سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان به شرح زیر میباشد.

  • تراکم بالا
  • تخلخل پایین
  • استحکام بالا
  • جذب آب پایین
  • ساب پذیری خوب
  • مقاومت فرسایشی بالا
  • مقاومت سایش متوسط
  •  ساب پذیری بالای سنگ
  • مقاومت فشاری خوب و مناسب
  • دارای رنگ روشن بوده و از سطح یکنواخت
  • مناسب طراحی های داخلی و خارجی به دلیل طرح و رنگ زیبا

معدن سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان

معادن سنگ گرانیت نهبندان از جمله سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان همانطور که از نام آن پیداست متمرکز در شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی است. از معادن این استان ماهیانه بیش از چند هزار تن سنگ گرانیت استخراج میشود. گرانیت پرتقالی نهبندان پس از استخراج به مراکز فرآوری سنگ چون سنگ پارسی ، در استان های مختلف ارسال میشود. سپس مراحل برش ، ساب و فرآوری سنگ انجام شده و به بازار عرضه میگردد. سایز های رایج این نوع سنگ کوبیک ، جدولی و فلیم است.

سخن پایانی

در این مطلب ویژگی ها ، نحوه خرید و قیمت سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان را مورد بررسی قرار دادیم. این سنگ یکی از نمونه های محبوب سنگ های گرانیت معادن نهبندان است که به زمینه روش پرتقالی و خال های تیره خود معروف است. مقاومت بالا این سنگ در برابر حرارت ، فشار و سایش آن را به گزینه مناسبی برای کف پوش های ساختمانی ، پله ها و دیوار های ساختمان کرده است. معدن اصلی این سنگ در شهر نهبندان استان خراسان جنوبی قرار دارد. قیمت این سنگ به صورت روزانه در نمودار مندرج در سایت قابل مشاهده است.

به منظور خرید گرانیت پرتقالی نهبندان با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ، سنگ پارسی بهترین مجموعه است. با خرید از سنگ پارسی شما علاوه بر دریافت گرانیت پرتقالی صیقل ، زیبا و با کیفیت از خدماتی چون حمل و نقل و ارسال سریع به سراسر کشور ، مشاوره رایگان پیش از خرید ، برش استاندارد ، سورت درجه یک ، قیمت پایین و…  بهره مند خواهید شد. به منظور خرید سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در سایت در تماس باشید. سفارشات شما به دو صورت حضوری و آنلاین قابل ثبت است.

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
نوع سنگ

سنگ گرانیت

ابعاد سنگ

تایل ، کوبیک و ابعاد سفارشی

کاربرد سنگ

جدول ، سنگفرش ، دیواره

ضخامت

۲ سانت ، ۳ سانت

نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ گرانیت پرتقالی نهبندان”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی