سنگ اسلب کریستال زمرد

سنگ اسلب کریستال زمرد به عنوان یکی دیگر از سنگ های خانواده سنگ کریستال در ایران به شمار می آید که دارای زمینه رنگ سفید با طرح و رگه های مایل به رنگ طوسی، مشکی، آبی که به صورت اسلب در طرحهای بوکمچ وفورمچ فراوری میشود و  زیبایی چشم‌نوازی را پدید میاورد . این سنگ به دلیل استقامت و مقاومت بالا و جذب آب پایین در کف ساختمان ،دیوارهای و همچنین نمای بیرون به صورت اسلب مورد استفاده است.

سنگ کریستال زمرد طرحهایی بسیار چشم نواز را بعد از فراوری از خود نمایان میسازد.  از این رو مورد توجه بسیاری از طراحان و سازندگان قرار گرفته است. سنگ کریستال زمرد همانند یک تایلو نقاشی خاص در طبیعت رخ نوازی میکند و جز خاصترین کریستالهای ایران محسوب میشود. هرچقدر سطح سنگ کریستال زمرد سفید و زمینه رنگی ان پاکیتر باشد زیبایی ان بیشتر و در سورتهای ضعیفتر دارای خطوط زرد در سطح سنگ میباشد. سنگ کریستال زمرد پس از کار شد در هر ساختمان زیبایی طبیعت را به همراه خود نمایان میکنید و یک طرح هاص را پدید میاورد.

فروش سنگ اسلب کریستال زمرد در اصفهان

 نکات مهم در خرید سنگ اسلب کریستال زمرد:

ابتدا باید ابعادی که نیاز دارید را محاسبه کرده سپس محلی را که قصد دارید از این سنگ ها استفاده کنید را مشخص کنید. بعد از آن شما باید نوع سنگی را که می خواهید را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، شما می توانید به فروشگاه های سنگ فروشی آنلاین مراجعه و سنگ مورد نظر را تهیه کنید.برای خرید آنلاین با کارشناسان سنگ پارسی در قسمت فروش و ثبت آنلاین سنگ تماس بگیرید. همچنین می‌‌توانید برای اطلاع از قیمت هریک از سنگ‌های اسلب موردنیاز خود با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ تماس بگیرید. . ما سعی کرده‌ایم تمامی سنگ‌های ساختمانی را برای شما خریداران محترم فراهم کنیم.

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ اسلب در اصفهان

نوع فراوری:  سنگ اسلب کریستال زمرد، باتوجه به دستگاه هایی که برای فراوری از آنها استفاده میشود  قیمت متغییری دارد.  استفاده از دستگاه های روز دنیا باعث استفاده از سرمایه اولیه بیشتر شده و در نتیجه قیمت تمام شده سنگ بالاتر می رود.

ابعاد سنگ اسلب: هرچقدر سایز سنگ بزرگتر باشد، بالطبع قیمت سنگ بالاتر می رود و ابعاد کوچکتر سنگ دارای قیمت پایین‌تری می باشد.

مواد اولیه: از تور و اپوکسی در تهیه و تولید سنگ اسلب استفاده می‌شود که کیفیت نهایی سنگ را هم بالا میبرد.

تهیه کوپ سنگ: کوپ سنگی که به سنگبری میرسد قیمتش متفاوت است. بطور مثال اگر کوپ سنگ لاشتر در اصفهان به قیمت هر تن 4 میلیون تومان خریداری شود این کوپ سنگ با هزینه کمتری از نظر حمل و نقل به سنگبری اصفهان میرسد تا یک سنگبری در تهران. و مورد دیگر این که وجود واسطه برای تهیه کوپ عامل مهم دیگری است که مسئول خرید سنگبری کوپ را از واسطه خریداری کند یا بطور مستقیم از معدن.

سورت سنگ اسلب: سنگ یک متریال طبیعی است که از دل طبیعت بدست می آید و اینکه انتظار داشته باشیم همه سنگ ها یکدست و یک‌رنگ باشند انتظار عجیبی است. همه سنگ ها پس از فراوری به سورت بندی تقسیم می‌شوند و سنگ هایی که خصوصیت های مشابهی دارند با هم دسته بندی می‌شوند. معمولا سورت های یکدست قیمت بالاتری دارند.

قیمت سنگ اسلب در اصفهان

برای اینکه قیمت دقیقی از سنگ اسلب کریستال زمرد به دست بیاورید باید ابعاد مورد نیاز و سنگی که قصد استفاده از آن را دارید را محاسبه کنید، سپس می‌توانید قیمتی دقیقی از سنگ اسلب مورد نظر را پیدا کنید.

خرید سنگ اسلب در اصفهان

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سنگ اسلب کریستال زمرد، می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ یا از طریق ایمیل info@sangeparsi.com، در زمینه خرید و فروش سنگ با سنگ پارسی در تماس باشند.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *