خرید سنگ چینی سایمان

سنگ اسلب چینی قروه یا چینی سایمان  به عنوان یکی دیگر از سنگ های خانواده سنگ کریستال در ایران به شمار می آید که دارای زمینه رنگ سفید با طرح و رگه های مایل به رنگ طوسی،مشکی،قهوه ایی  که به صورت اسلب در طرحهای بوکمچ وفورمچ فراوری میشود وزیبایی چشم‌نوازی را پدید میاورد . اسلب چینی سایمان به دلیل استقامت و مقاومت بالا و جذب آب پایین موجب شده تا از آن در بخش هایی از ساختمان چون کف ساختمان ،دیوارهای وهمچنین نمای بیرون به صورت اسلب مورد استفاده قرار می گیرد.سنگ چینی سایمان در صادرات نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است سنگ سایمان یکی از زیباترین کریستالهای ایران به شمار میاید و مورد توجه بسیاری از تاجرین سنگهای ساختمانی میباشد. در صورتی که قصد خرید سنگ چینی سایمان را دارید با ما تماس بگیرید.

 

سنگ چینی

سنگ کریستال یا سنگ چینی یکی از انواع پرکاربرد سنگ های ساختمانی است. این سنگ که از دسته ی سنگ های آهکی است، سنگی دگرگونی بوده و در فشار و دمای بالا ایجاد می شود. سنگ چینی را می توان نوعی مرمریت دانست که تنها بافتی شفاف و متراکم تر دارد. البته این سنگ با مرمریت تفاوت های بیشتری داشته که به آن ها در ادامه می پردازیم. وجود عناصر مختلف در سنگ چینی باعث ایجاد ویژگی های متنوعی در آن می شوند. در ادامه به معرفی این عناصر و نحوه ی تشکیل سنگ ساختمانی کریستال می پردازیم. هم چنین نگاهی دقیق و کامل به انواع این سنگ، کاربردها، مزایا و معایب آن خواهیم داشت.

ویژگی های سنگ چینی

نام چینی این سنگ به دلیل ویژگی های ظاهری آن است و هیچ ارتباطی با کشور چین ندارد.  صدایی که هنگام ضربه زدن به این سنگ به گوش می رسد شبیه صدای ظروف چینی است.  همچنین اگر قطر سنگ کم تر باشد شباهت بیشتری نیز بین آن ها دیده می شود.

انواع سنگ چینی

  • سنگ چینی الیگودرز
  • سنگ چینی ازنا
  • سنگ چینی نیریز
  • سنگ چینی قروه
  • سنگ چینی مشهد
  • سنگ چینی لایبید

قیمت سنگ چینی

عوامل موثر بر قیمت سنگ های چینی به شرح زیر می باشد

آنالیز سنگ: هر چه کیفیت سنگ از نظر مقاومت سایشی، فشاری وجذب آب بالاتر باشد، قیمت بیشتری برای آن تعیین خواهد شد.

ابعاد: بیشتر بودن قطر و ابعاد سنگ سبب افزایش قیمت آن می‌شوند. به همین دلیل سنگ های چینی موجود در بازار با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

فرآوری سنگ: نوع فرآوری سنگ و شیوه های مختبف فرآوری سبب یکسان نبودن قیمت این سنگ است.

خرید آنلاین سنگ چینی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت

همان‌طور که دیدید این سنگ انواع مختلفی داشته و هر یک از این سنگ‌ ها از نظر طرح و رنگ و دیگر ویژگی‌ ها با دیگری متفاوت است. باتوجه به تنوع این سنگ  شما می‌توانید با توجه به نما و معماری ساختمان خود طرح مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. در هنگام خرید انواع سنگ چینی بهتر است به نکات مهمی از جمله اطمنیان از اصل بودن سنگ توجه کنید. همچنین برای داشتن خریدی به صرفه حتماً سنگ را به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه‌ های آنلاین معتبر از جمله سنگ پارسی خریداری کنید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *