معرفی سنگ اسلب گرانیت سبز پاییز

سنگ_اسلب_گرانیت_سبز_پاییز (1)

سنگ گرانیت سبز پاییز یکی از منسجم ترین سنگهای گرانیتی است زمینه این سنگ به رنگ سبز تیره همراه با رگه های قهوه ایی رنگ می باشد که هاله ای از رنگ های قهوه ای و زیتونی موجود در این سنگ و دانه های تیره رنگ آن جذابیت این سنگ را دو چندان کرده است.

ویژگی های سنگ اسلب گرانیت سبز پاییز

مقاوم در برابر خط و خراش،مقاومت بالا در برابر گرما، مقاومت بالا در برابر لکه، عدم جذب آب (چای ، قهوه و…)،دارای تراکم بالا و مقاوم ضربه ،مقاوم در برابر اسید های خانگی. اسلب سنگ گرانیت به دلیل دوام و مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و فشار دارد. همچنین برای استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر بسیار مناسب می باشد. ویژگی های سنگ اسلب گرانیت سبز پاییز: 1. طبیعی بودن اسلب سنگ گرانیت. 2. عدم استفاده از مواد مصنوعی در ساختار این سنگ. 3. انسجام و مقاومت و دوام بالای آن. 4. مقاوم بودن در برابر الکتریسیه 5. آنتی باکتریال بودن.  6. مقاومت اسلب سنگ گرانیت درمقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که این سنگ را مناسب برای صفحه کابینت و کانتر کرده است.

از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد، استفاده از صفحه کابینت مناسب و مصالحی که در ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است. اسلب سنگ گرانیتی به دلیل ساختار منسجم و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل جذب آب و رطوبت دارد و همچنین مقاومت بالایی که در مقابل اسیدهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد دارد گزینه بسیار مناسبی برای صفحه کابینت و کانتر می باشد. وجود بلورها و رگه های زیبا در این سنگ و منحصر به فرد بودن هر اسلب سنگ گرانیت از لحاظ ظاهری و کیفیت این سنگ را به عنوان صفحه کابینت و کانتر از دید مصرف کنندگان جذاب نموده است.

مزایای انواع سنگ گرانیت

  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و آب
  • رنگ های جذاب و متنوع سنگ گرانیت
  • مقاومت زیاد و استحکام عالی
  • سطح بسیار یکدست و زیبایی خیره کننده
  • کاربردهای فراوان سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل مقاومت و استحکام  بالایی که دارد، در هر قسمتی از ساختمان، در فضای بیرونی و فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ گرانیت کاربردهای فراوانی دارد ازجمله: نمای ساختمان ها، پله ها، محوطه سازی، سنگ فرش پیاده رو (صورت سنگ کوبیک)، میز جلو مبلی، کف پوش، دیوار پوش، سنگ آسانسور، سنگ قبر، دور سینک روشویی، پیشخوان آشپزخانه و… می باشد. فروش انواع سنگ گرانیت  توسط مجموعه سنگ پارسی صورت میگیرد.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *