قیمت سنگ چینی سایمان

سنگ چینی سایمان

سنگ اسلب چینی سایمان یکی از زیباترین سنگهای چینی(کریستال) ایرانی است با زمینه‌ی سفید رنگ و خطوطی منظم طوسی و مشکی در این رنگ سفید نمایان است. جنس چینی و بلوری این سنگ باعث شده ساب و جلال بسیارخوبی به خود بگیرد، به طوری که این سنگ انعکاس نور بسیار زیبایی دارد و با وجود آنالیز بسیار ممتاز جز سنگهای چینی برتر ایران و دنیا محسوب می‌گردد.
این سنگ به واسطه تراکم رنگهای طوسی و سیاه دسته بندی می‌گردد. با وجود زمینه روشن و کریستالی شکل، بسیار مناسب محیط های کم نور می باشد. سورت های دیگر سنگ کریستال سایمان نیز همان شفافیت و زیبایی را دارد تنها با این تفاوت که رنگ زمینه و طرح آن متفاوت است. ویژگی ظاهری، خواص و مشخصات ساختاری این سنگ باعث گردیده سنگ اسلب چینی سایمان در کانون توجه بسیاری از آرشیتکت ها و معماران ساختمان قرار گیرد.
از طرح های بوک مچ و فورمچ سنگ اسلب چینی سایمان برای طراحی و سنگ کف و دیواره های لابی و سنگ کف سالن های مجلل و تالارها استفاده می‌نمایند.چینی سایمان بعنوان یکی از زیباترین سنگهای اسلب موجود در جهان، با امکان ارائه تابلو سنگ های طبیعی شگفتی بازار بین المللی را برانگیخت.
از ویژگی‌های بارز سنگ چینی سایمان، تراکم بسیار بالا، ساب پذیری عالی، مقاومت سایشی بالا، جذب آب بسیار پایین آن است. قیمت سنگ کریستال سایمان به روشنی رنگ زمینه، طرح و سایز سنگ بستگی دارد. سنگ چینی سایمان معمولا بصورت اسلب فرآوری می‌گردد و به سایز دلخواه مشتری برش داده می‌شود. طرح بوک مچ و فور مچ سنگ چینی سایمان بسیار زیباست و اکثر طراحان در طراحی دکوراسیون داخلی خود از طرح های بوکمچ و فورمچ چینی سایمان استفاده می‌کنند. سنگ چینی سایمان بصورت کوپ (خام) و فرآوری شده صادرات می‌گردد.

ویژگی های سنگ چینی

نام چینی این سنگ به دلیل ویژگی های ظاهری آن است و هیچ ارتباطی با کشور چین ندارد.  صدایی که هنگام ضربه زدن به این سنگ به گوش می رسد شبیه صدای ظروف چینی است.  همچنین اگر قطر سنگ کم تر باشد شباهت بیشتری نیز بین آن ها دیده می شود.

خرید آنلاین سنگ چینی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت

 باتوجه به تنوع این سنگ  شما می‌توانید با توجه به نما و معماری ساختمان خود طرح مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. حتما هنگام خرید انواع سنگ به نکات مهمی از جمله اطمنیان از اصل بودن سنگ توجه کنید. همچنین برای داشتن خریدی به صرفه حتماً سنگ را به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه‌ های آنلاین معتبر از جمله سنگ پارسی خریداری کنید.

قیمت سنگ چینی

عوامل موثر بر قیمت سنگ های چینی به شرح زیر می باشد:

آنالیز سنگ: هر چه کیفیت سنگ از نظر مقاومت سایشی، فشاری وجذب آب بالاتر باشد، قیمت بیشتری برای آن تعیین خواهد شد.

ابعاد: بیشتر بودن قطر و ابعاد سنگ سبب افزایش قیمت آن می‌شوند. به همین دلیل سنگ های چینی موجود در بازار با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

فرآوری سنگ: نوع فرآوری سنگ و شیوه های مختبف فرآوری سبب یکسان نبودن قیمت این سنگ است.

انواع سنگ چینی

  • سنگ چینی الیگودرز
  • سنگ چینی ازنا
  • سنگ چینی نیریز
  • سنگ چینی قروه
  • سنگ چینی مشهد
  • سنگ چینی لایبید

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *