قیمت سنگ مرمر

سنگ مرمر یا اونیکس یکی از خاصترین سنگهای موجود در دنیا میباشد. قابلیت عبور نور این سنگ آنرا به یکی از جذابترین و لوکسترین سنگهای موجود در بازار تبدیل کرده است. سنگ مرمر در طبیعت دارای تم رنگی بسیار متنوع و زیبا است. سنگ مرمر را میتوان یک سنگ لوکس در صنعت ساختمان معرفی کرد از جمله کاربردهای آن میتوان به استفاده در کف ساختمان به صورت تایل و اسلب، دیوارها، نمای خارجی، مجسمه‌سازی، ساخت موزائیک، پله و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
در گذشته از سنگ مرمر به عنوان مصالح کف پوش در معابد، مساجد و کلیساها استفاده می کردند. ولی به مرور زمان سنگ مرمر به یکی از بهترین سنگ ها برای کف ساختمان تبدیل شد،از آن جایی که نمای این سنگ ها بسیار لوکس و با دوام است به عنوان یکی از زیباترین کف پوش ها شناخته می شوند.
هیچ مصالحی نمی تواند مانند سنگ مرمر گرما طبیعی را به محیط خانه شما وارد کند،سنگهای مرمر بسیار جذاب و شفاف هستند و به ساختمان جمال و شکوه خاصی می بخشند. با اجرای سنگ مرمر در کف ودیوارهای ساختمان نقاشی بی نظیر از طبیعت در ساختمان نمایان میشود که چشم هر بیننده ایی را خیره میکند.
سنگ پارسی ارائه دهنده لوکسترین مرمر های ایرانی در ابعاد اسلب و تایل میباشد.

قیمت سنگ مرمر

تقریبا غیرممکن است که ۲ اسلب مرمر عیناً از لحاظ ظاهر و کیفیت مشابه هم باشند حتی اگر از یک معدن استخراج شده باشند. به همین دلیل برای این سنگ خاص هیچگونه قیمت مصوبی وجود ندارد. بنابراین قیمت سنگ مرمر، تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله موراد زیر متغیر است:

طرح و رنگ : قیمت سنگ مرمر آبی به علت کمیاب بودن آن از دیگر سنگ های مرمر بیش تر است. همچنین قیمت نوع سفید آن با قیمت نوع صورتی آن متفاوت است.

درجه کیفی و سورت بندی سنگ: قیمت سنگ مرمر سفید ساده با قیمت سنگ مرمر سفید با نقوش طلایی متفاوت است. هر چه سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و یا یکدست تر و ناخالصی های کمتری داشته باشد، در درجه کیفی بالاتری قرار می گیرد و بالطبع قیمت بالاتری خواهد داشت. علاوه بر این با توجه به کیفیت و محبوبیت هر سورت از یک نوع سنگ قیمت ها مختلف است.

ابعاد و ضخامت: قیمت این سنگ با توجه به ابعاد و ضخامت‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

کیفیت فرآوری ها: کیفیت فرآوری ها از نظر دقت در برش، کیفیت و مرغوبیت رزین اپوکسی و کیفیت ساب از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تمام سنگ های ساختمانی هستند.

سنگ پارسی با تجربه و سابقه خوبی که در زمینه فروش انواع سنگ دارد، می تواند متنوع ترین و زیباترین اسلب های مرمر را به شما ارائه دهد. جهت اطلاع از قیم سنگ مرمر با کارشناسان سنگ پارسی در تماس باشید.

ویژگی ها

  •  مهم ترین عیب سنگ مرمر نیز نرمی و شکنندگی بالای آن است. به طوری که معمولا کوپ های استخراجی این سنگ کوچک می باشند.
  • این نوع از سنگ از سنگ هایی هستند که نور را از خود عبور می دهد که این از بارزترین ویژگی های این نوع سنگ است که آن را از دیگر سنگ های ساختمانی متمایز می کند.
  • یکی از گران قیمت ترین سنگ های ساختمانی این سنگ می باشد. همچنین این سنگ رنگ روشن و طبع سردی دارد. علاوه بر این به خنکی فضا کمک می کند موجب افزایش اکسیژن خون و حس آرامش می شود.
  • یکی از با کیفیت ترین، گران ترین و کمیاب ترین سنگ های ساختمانی این سنگ میباشد. به دلیل صیقل پذیری بالایی که دارد در صورت استفاده از آن در مکان های لوکس و مجلل، با جلای بالا و آیینه ای که دارد، بسیار به زیبایی فضا کمک می کند.
  • انواع موجدار آن نیز قابلیت فرآوری به صورت بوک مچ و فورمچ را دارند که برای طراحی داخلی مکان های لوکس مانند دیوار لابی هتل های مجلل بسیار زیبا می باشد.

انواع سنگ مرمر

فروش در رنگهای مختلف :
  •  سفید: مرمر ده رستم بم و قروه سنندج
  • صورتی: مرمر صورتی نقده
  • عسلی: این سنگ در خراسان شمالی،کرمان و اصفهان، در نزدیکی مشهد و هم چنین در هرات افغانستان
  •  پرتقالی: مرمر پرتقالی کاشمر
  • قرمز: مرمر قرمز آذرشهر
  • سبز
  •  آبی: مرمر آبی ارومیه

برای اطلاع از موجودی و قیمت سنگ مرمر با مجموعه سنگ پارسی تماس بگیرید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *