فروش سنگ گرانیت مالیبو قرمز

اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز یکی از خاصترین وزیباترین سنگهای گرانیت ایرانی است. زمینه این سنگ به رنگ قرمز تیره همراه با رگه های وهاله های سبز وطلایی رنگ می باشد که هاله ای از رنگ های سبزوطلایی موجود در این سنگ جذابیت این سنگ را دو چندان کرده است. فروش سنگ گرانیت مالیبو قرمز در سنگ پارسی صورت میگیرد.

ویژگی های سنگ گرانیت مالیبو قرمز

از ویژگی های اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز میتوان به مقاوم در برابر خط و خراش،مقاومت بالا در برابر گرما،مقاومت بالا در برابر لکه،عدم جذب آب (چای ، قهوه و…)،دارای تراکم بالا و مقاوم در برابر ضربه،مقاوم در برابر اسید های خانگی اشاره کرد.
اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز به دلیل دوام و مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و فشار دارد برای استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر بسیار مناسب می باشد. طبیعی بودن اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز و عدم استفاده از مواد مصنوعی در ساختار این سنگ انسجام و مقاومت و دوام بالای آن ، مقاوم بودن در برابر الکتریسیه، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت اسلب سنگ گرانیت درمقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که این سنگ را به یکی از مناسبترین انتخابات برای صفحات کابینت و سنگ کانتر آشپزخانه تبدیل کرده است.از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد، استفاده از صفحه کابینت مناسب و مصالحی که در ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است. فروش سنگ گرانیت مالیبو قرمز با قیمت مناسب

کاربرد سنگ گرانیت مالیبو قرمز

اسلب سنگ گرانیتی مالیبو قرمز به دلیل ساختار منسجم و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل جذب آب و رطوبت دارد وه مچنین مقاومت بالایی که درمقابل اسیدهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد دارد گزینه بسیار مناسبی برای صفحه کابینت و کانتر می باشد.وجود بلورها وهاله های سبز زیبا در این سنگ منحصر به فرد از لحاظ ظاهری و کیفیت این سنگ را به عنوان صفحه کابینت و کانتر از دید مصرف کنندگان جذاب نموده است.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت از جمله آیتم هایی است که هم زیبایی دارد و هم از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. از اینرو جزو سنگ های پر کاربرد و پر مشتری به حساب می آید. اگر میخواهید بیشتر با سنگ گرانیت آشنا شوید با ما همراه باشید.

سنگ گرانیت یکی از انواع پرکاربرد سنگ در ساختمان است که در کف، دیوار، پله کاربرد دارد. این سنگ زیبا قبلا به عنوان نما کاربرد داشته است که در سالهای اخیر با پی بردن به معایب آن دیگر به عنوان سنگ نما ساختمان از آن استفاده نمیشود.

یکی از گونه های سنگ آذرین درونی، سنگ گرانیت بوده که به سنگ خارا نیز مشهور می باشد. این نوع سنگ دارای بافتی با دانه های متوسط تا درشت بوده و با وجود این که کانی های موجود در آن متفاوت است؛ به رنگ ‌های گوناگونی از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه یافت می شود.

مزایای سنگ گرانیت

  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی
  • زیبایی و سطح یکدست
  • استحکام و مقاومت بالا
  • رنگ های سنگ گرانیت

کاربرد سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان، در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان را میسر کرده است. با این حال از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در پله ها، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)، نمای ساختمان، کف پوش، دیوار پوش، محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد.

قیمت سنگ گرانیت

از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است.

معایب سنگ گرانیت

  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *