فروش سنگ گرانیت بلک هورس

سنگ گرانیت بلک هورس برزیل (Black Horse Granite) یک گرانیت مشکی باشکوه و خاص با رگه های سفید، که می تواند هر نگاهی را به خود خیره کند سنگ اسلب گرانیت بلک هورس (Black Horse Granite) یکی از خاصترین وزیباترین سنگهای گرانیت جهان است زمینه این سنگ به رنگ مشکی همراه با خطوط عریض سفید موجود در این سنگ جذابیت این سنگ را دو چندان کرده است.فروش سنگ گرانیت بلک هورس در سنگ پارسی صورت میگیرد.
سنگ گرانیت به طور خاص، ظرافت را تعریف می کند، حالت نرم و درخشان ، دوام و مقاومت گرانیت آن را به ماده ای ایده آل تبدیل کرده است، و با حضور چشمگیر خود در جزیره یا پیشخوان های آشپزخانه به راحتی می تواند طراحی آشپزخانه را ارتقا دهد و سال ها در آشپزخانه دوام داشته باشد.
مدت هاست که سنگ گرانیت به دلیل زیبایی و دوام ، گزینه برتر طراحان و سازندگان برای صفحات میز است. به زبان ساده، بهترین سنگ طبیعی برای کانتر آشپزخانه گرانیت است. گرانیت به دلیل هزینه آن تقریباً به طور انحصاری در خانه های سطح بالا یافت می شد؛ در سالهای اخیر، هم اسلب های گرانیت و هم تنوع آن افزایش یافته است که به تعدیل قیمت ها کمک کرده است اما هنوز شهرت این سنگ به عنوان یک گزینه برتر همچنان باقی مانده است.

ویژگی های سنگ اسلب گرانیت بلک هورس برزیل

سنگ اسلب گرانیت بلک هورس برزیل به دلیل دوام و مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و فشار دارد برای استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر بسیار مناسب می باشد. طبیعی بودن سنگ اسلب گرانیت بلک هورس برزیل و عدم استفاده از مواد مصنوعی در ساختار این سنگ انسجام و مقاومت و دوام بالای آن ، مقاوم بودن در برابر الکتریسیه، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت سنگ اسلب گرانیت بلک هورس درمقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که فروش سنگ گرانیت بلک هورس را به یکی از مناسبترین انتخابات برای صفحات کابینت و کانتر و تبدیل کرده است. از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد،سنگ گرانیت بلک هورس برزیل یکی از لاکچری ترین گزینه ها برای صفحات کابینت و کانتر آشپزخانه و میباشد.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت از جمله آیتم هایی است که هم زیبایی دارد و هم از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. از اینرو جزو سنگ های پر کاربرد و پر مشتری به حساب می آید. اگر میخواهید بیشتر با سنگ گرانیت آشنا شوید با ما همراه باشید.

سنگ گرانیت یکی از انواع پرکاربرد سنگ در ساختمان است که در کف، دیوار، پله کاربرد دارد. این سنگ زیبا قبلا به عنوان نما کاربرد داشته است که در سالهای اخیر با پی بردن به معایب آن دیگر به عنوان سنگ نما ساختمان از آن استفاده نمیشود.

یکی از گونه های سنگ آذرین درونی، سنگ گرانیت بوده که به سنگ خارا نیز مشهور می باشد. این نوع سنگ دارای بافتی با دانه های متوسط تا درشت بوده و با وجود این که کانی های موجود در آن متفاوت است؛ به رنگ ‌های گوناگونی از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه یافت می شود.

مزایای سنگ گرانیت

  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی
  • زیبایی و سطح یکدست
  • استحکام و مقاومت بالا
  • رنگ های سنگ گرانیت
  • کاربرد سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان، در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان را میسر کرده است. با این حال از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در پله ها، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)، نمای ساختمان، کف پوش، دیوار پوش، محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد. فروش سنگ گرانیت بلک هورس توسط سنگ پارسی صورت میگیرد.

قیمت سنگ گرانیت

از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است.

معایب سنگ گرانیت

  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *