فروش سنگ اسلب کلکته

ویژگی های سنگ اسلب کلکته

سنگ اسلب کلکته دارای جذب آب پایین، مقاومت فشاری بالا و تخلخل کم می باشد.سنگ اسلب کلکته دارای سورتهای مختلف از نظر بازی موج ورنگ میباشد و این رندوم طبیعی زیبایی سنگ را دوچندان کرده است که پس از نصب در محیط ساختمانهای مسکونی،تجاری سنگ اسلب کلکته محیط کار خود را پر از تنوع رنگ وجاذبه طبیعی خواهد کرد سنگ پارسی با فراوری بهترین بلوکهای سنگ کلکته پاسخگو نیاز مشتریان خود خواهد بود. جهت خرید و فروش سنگ اسلب کلکته با کارشناسان مجموعه سنگ پارسی در تماس باشید.

سنگ اسلب چیست؟

اسلب در زبان لاتین به معنای تخته سنگ بزرگ می باشد. از اینرو به سنگ هایی که در قطع های بزرگ برش زده می شوند اسلب می گوییم. در این مقاله از این نوع سنگ بیشتر خواهیم گفت. پس اگر میخواهید از سنگ اسلب بیشتر بدانید تا پایان همراه ما باشید. فروش سنگ اسلب کلکته توسط سنگ پارسی با بهترین قیمت صورت میگیرد.

سنگ ها همیشه متریال کاربردی بودند. در واقع بشر موجودی بوده  که همیشه تمایل داشته تا از هر آنچه که که دور و برش وجود دارد استفاده‌های مفید ببرد. سنگ ها یکی از آیتم هایی هستند که میتوان از آنها به شیوه های بهینه ای استفاده نمود. سنگ ها را بایستی ابتدا از معادن استخراج کرد و سپس در کارخانه ی سنگ، برش داد. بنابر استفاده برش های گوناگون و متفاوتی را میتوان بر روی سنگ ها اعمال نمود.

یکی از انواع این برش ها، برش اسلب نام دارد. اسلب به برشی گفته می شود که در ابعاد بزرگ باشد. از اینرو سنگ اسلب در فضاهای وسیع و در مواضع بزرگ قابل استفاده است.

تولید سنگ اسلب در اصفهان

تولید سنگ به روش اسلب یکی از جدیدترین و نوین ترین روش های فراوری سنگ است. در این روش از دستگاه های مخصوصی چون اره بزرگ، وایرکات استفاده میشود. در این روش سنگ کوپ که همان سنگ خام می باشد، توسط تیغه های مخصوص و به صورت حرکت رفت و برگشت، برش زده می شود. اکثر سنگ ها را میتوان به این روش برش داد و اسلب در واقع نامی است که روش برش و کات، بر روی سنگ گذاشته است.

ابعاد این نوع سنگ معمولا از عرض ۸۰ سانت بیشتر است. لازم به ذکر است که ابعاد سنگ اسلب، به اندازه ی سنگ خام یا کوپ سنگ ارتباط مستقیمی دارد.

فروش سنگ اسلب کلکته در اصفهان

هنگام خرید اینترنتی سنگ اسلب به نکاتی که گفته می شود توجه نمایید. ابتدا باید ابعادی که نیاز دارید را محاسبه کرده سپس محلی را که قصد دارید از این سنگ ها استفاده کنید را مشخص کنید. بعد از آن شما باید نوع سنگی را که می خواهید را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، شما می توانید به فروشگاه های سنگ فروشی آنلاین مراجعه و سنگ مورد نظر را تهیه کنید. اگر به دنبال خرید آنلاین و سفارش سنگ اسلب با قیمت مناسب و تنوع بالا هستید، می‌توانید با کارشناسان سنگ پارسی در قسمت فروش و ثبت آنلاین سنگ تماس بگیرید و همچنین می‌‌توانید برای اطلاع از قیمت هریک از سنگ‌های اسلب موردنیاز خود با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ تماس گرفته و از به‌‌روزترین قیمت سنگ اسلب اطلاع کسب نمایید. ما سعی کرده‌ایم تمامی سنگ‌های ساختمانی را برای شما خریداران محترم فراهم کنیم.

قیمت سنگ اسلب در اصفهان

برای اینکه قیمت دقیقی از سنگ اسلب به دست بیاورید باید ابعاد مورد نیاز و سنگی که قصد استفاده از آن را دارید را محاسبه کنید، سپس می‌توانید قیمتی دقیقی از سنگ اسلب مورد نظر را پیدا کنید.

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ اسلب در اصفهان

نوع فراوری: هزینه تولید سنگ اسلب، نسبت به دستگاه هایی که برای فراوری استفاده میشود متغیر است و استفاده از دستگاه های روز دنیا باعث استفاده از سرمایه اولیه بیشتر شده و در نتیجه قیمت تمام شده سنگ بالاتر می رود.

ابعاد سنگ اسلب: هرچقدر سایز سنگ بزرگتر باشد، بالطبع قیمت سنگ بالاتر می رود و ابعاد کوچکتر سنگ دارای قیمت پایین‌تری می باشد.

مواد اولیه: در تهیه و تولید سنگ اسلب از تور و اپوکسی استفاده می‌شود که کیفیت این موارد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی سنگ دارد.

سورت سنگ اسلب: سنگ یک متریال طبیعی است که از دل طبیعت بدست می آید و اینکه انتظار داشته باشیم همه سنگ ها یکدست و یک‌رنگ باشند انتظار عجیبی است. همه سنگ ها پس از فراوری به سورت بندی تقسیم می‌شوند و سنگ هایی که خصوصیت های مشابهی دارند با هم دسته بندی می‌شوند. معمولا سورت های یکدست قیمت بالاتری دارند.

خرید سنگ اسلب در اصفهان

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سنگ اسلب، می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ یا از طریق ایمیل info@sangeparsi.com، در زمینه خرید و فروش سنگ با سنگ پارسی در تماس باشند.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *