معرفی سنگ گرانیت سبز جنگلی

سنگ گرانیت سبز جنگلی یکی از جذاب ترین سنگ های گرانیت است. این سنگ دارای رگه زیتونی و طلایی میباشد. این سنگ در مقابل خط و خش، گرما، اسیدهای خانگی، لکه و جذب آب بسیار مقاوم است. مقاومت این سنگ در مقابل فشار زیاد و ضربه باعث شده که به عنوان کابینت و کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد. سطح کابینت و کانتر در آشپزخانه مدام در معرض آب و رطوبت و مواد اسیدی قرار میگیرد. به همین دلیل معرفی سنگ گرانیت سبز جنگلی میتواند به شما در انتخاب مناسب، برای این قسمت منزل بسیار  کمک کننده باشد. سنگ گرانیت سبز جنگلی به دلیل عدم استفاده مواد مصنوعی در ساختارش، طبیعی بودن، دوام و مقاومت بالا، مقاومت در برابر الکتریسیته و گرما، و آنتی باکتریال بودنش در صفحه کابینت آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

هر قطعه سنگ گرانیت سبز با دیگری بسیار متفاوت است. این سنگ دارای رگه های طلایی میباشد که آن را از نگاه بیننده بسیار منحصر به فرد و جذاب میکند. این نوع از سنگ گرانیت سبز به دو صورت صیقل و چرمی فرآوری میشود.

کاربرد سنگ گرانیت

 از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در نمای ساختمان، کف پوش، دیوار پوش، پله ها، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)، محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد. سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان، در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان را میسر کرده است.

معایب سنگ گرانیت

  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت

قیمت سنگ گرانیت

لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است. همچنین از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لطفا جهت معرفی سنگ گرانیت سبز جنگلی و آشنایی بیشتر با کاربردهای آن و اخذ لیست قیمت محصولات با کارشناسان سنگ پارسی در ارتباط باشید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *