سنگ گرانیت بلک ریور

سنگ گرانیت بلک ریور(belak river)یکی از زیباترین سنگهای گرانیت مشکی موجود در بازار میباشید. این سنگ گرانیت با تم زمینه مشکی و‌ خطوط زیبای پراکنده در سطح سنگ که در فراوری میتوان آنرا به صورت بوکمچ، فورمچ برش داد و خطوط سفید آن نقشهای زیبایی را به وجود میاورد. از ویژگی های اسلب سنگ گرانیت مشکی بلک ریور میتوان به مقاوم در برابر خط و خراش،مقاومت بالا در برابر گرما، مقاومت بالا در برابر لکه، عدم جذب آب (چای ، قهوه و…)، دارای تراکم بالا و مقاوم ضربه، مقاوم در برابر اسید های خانگی اشاره کرد.
اسلب سنگ گرانیت مشکی بلک ریور به دلیل دوام و مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و فشار دارد برای استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر بسیار مناسب می‌باشد. طبیعی بودن اسلب سنگ گرانیت و عدم استفاده از مواد مصنوعی در ساختار این سنگ انسجام و مقاومت و دوام بالای آن، مقاوم بودن در برابر الکتریسیه، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت اسلب سنگ گرانیت درمقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که این سنگ را به یکی از مناسبترین انتخابات برای صفحات کابینت و کانتر تبدیل کرده است.

از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد، استفاده از صفحه کابینت مناسب و مصالحی که در ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است. اسلب سنگ گرانیت مشکی بلک ریور به دلیل ساختار منسجم و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل جذب آب و رطوبت دارد و همچنین مقاومت بالایی که درمقابل اسیدهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد دارد گزینه بسیار مناسبی برای صفحه کابینت و کانتر می‌باشد.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت که به سنگ خارا نیز معروف است یکی از گونه های سنگ آذزین درونی است. این سنگ بافت و تکسچره ای با دانه های متوسط تا درشت دارد. کانی های موجود در این سنگ سبب وجود رنگ های جذابی میشود. این سنگ رنگهای جذابی مثل صورتی و خاکستری و حتی سیاه رنگ دارد. سنگ  گرانیت استحکام بسیار خوب و زیبایی چشم نوازی دارد. به همین دلیل یکی از پرکاربردترین سنگ هاست. این سنگ که یکی از پرکاربردترین سنگهاست در قسمتهای مختلف ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله این کاربری ها در پله، کف و دیوار است. اما به دلیل معایبی که دارد اخیرا در سنگ نما مورد استفاده قرار نمیگیرد. جهت اطلاع از قیمت سنگ گرانیت بلک ریور با مجموعه سنگ پارسی در تماس باشید. جهت اطلاع از قیمت سنگ گرانیت بلک ریور با کارشناسان ما در تماس باشید.

معایب سنگ گرانیت

  • چسبندگی پایین و وزن بالا
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
  • عایق نبودن برای حرارت و صدا
  • زنگ زدگی در برخی سورت ها

مزایای سنگ گرانیت

  • مقاومت و استحکام
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی و آب
  • سطح بسیار یکدست وزیبایی
  • رنگ های جذاب  سنگ گرانیت
  • کاربرد سنگ گرانیت

برای مشاوره جهت اطلاع از قیمت و موجودی سنگ گرانیت بلک ریور با کارشناسان مجموعه سنگ پارسی در تماس باشید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *