سنگ کریستال پرشین ویو

سنگ کریستال پرشین ویو یا سنگ کریستال سیرجان مشکی با زمینه مشکی همراه با موجهای طلایی،سفیدو طوسی نقشی زیبا و بینظیر از یک سنگ طبیعی را خلق کرده است. سنگ کریستال پرشین ویو به واسطه موج ها و نقوش سنگ دسته بندی میگردد. با وجود زمینه تیره و موج های زیبای این سنگ فرآوری آن بصورت بوک مچ و فورمچ بسیار زیبا است.
سابپذیری و شفافیت بالا از مهم ترین ویژگی های سنگ کریستال پرشین ویو است .در فراوری سنگ کریستال پرشین ویو باید از بهترین مواد اولیه استفاده گردد تا سنگ خروجی منسجمی داشته باشد.

سنگ کریستال سیرجان مشکی

سنگ کریستال پرشین ویو اغلب بصورت اسلب برش داده میشود،استفاده از طرح های بوک مچ و یا فورمچ این سنگ زیبایی چشم نواز و خاصی را به محیط اطراف خود خواهد داد.
از ویژگی های سنگ کریستال پرشین ویو میتوان به،مقاومت سایشی زیاد، رنگ تیره و شفافیت بالا اشاره داشت. این سنگ بدلیل تراکم بالا،ساب پذیری واستحکام بسیار خوب وجذب آب بسیار پایین دارد.
معدن این سنگ زیبا در استان کرمان شهر سیرجان واقع گردیده است.

اسلب سنگ چینی

سنگ چینی در ابعاد مختلفی و به شکل های مربع و مستطیلی برش و فرآوری می شود. از رایج ترین ابعاد این سنگ می توان به 40*40 یا 40 طولی اشاره کرد.

سنگ اسلب به سنگ هایی گفته می شود که در ابعاد بزرگ (بیشتر از 80 سانتی متر) فرآوری می شوند. فرآوری سنگ در این ابعاد سبب افزایش زیبایی فضا و بیشتر شدن استحکام سنگ می شود. از دیگر نکات مهم امکان ایجاد طرح های بوک مچ و فورمچ به کمک سنگ های اسلب چینی است. استفاده از فرآوری Book Match و Four Match به ویژه در کف سالن های بزرگ و لابی هتل ها و … سبب جذابیت هر چه بیشتر فضا می شود.

خرید انواع سنگ چینی یا سنگ کریستال

خرید سنگ چینی به صورت آنلاین و یا حضوری امکان پذیر است. آن چه در فرآیند خرید اهمیت دارد، انتخاب درست نوع سنگ و خرید از فروشگاه معتبر است. گاهی ممکن است در مقایسه ی دو سنگ کریستال، یک نمونه برای کاربردی خاص مناسب تر باشد. برای اطمینان از چنین مواردی توصیه می شود حتماً با کارشناس متخصص در این حوزه مشورت کنید. برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان سنگ پارسی بهره مند شود.

قیمت سنگ چینی

عوامل موثر بر قیمت سنگ های چینی به شرح زیر می باشد

ابعاد: بیشتر بودن قطر و ابعاد سنگ سبب افزایش قیمت آن می‌شوند. به همین دلیل سنگ های چینی موجود در بازار با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

آنالیز سنگ: هر چه کیفیت سنگ از نظر مقاومت سایشی، فشاری وجذب آب بالاتر باشد، قیمت بیشتری برای آن تعیین خواهد شد.

فرآوری سنگ: دیگر عامل تعیین کننده قیمت نوع فرآوری آن است. در هر یک از این شیوه ها ابزار مختلفی به کار رفته و هزینه های اجرای فرآوری متفاوت است. به این ترتیب می توان دلیل اختلاف قیمت آن ها را توجیه کرد.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *