سنگ کریستال فیوژن

سنگ کریستال آبی سیرجان از خانواده کریستال که در ایران با نام سنگ کریستال فیوژن معروف است. سنگ کریستال فیوژن با زمینه سرمه ایی و رگه های طوسی و خطوط طلایی مشاهده میشود. این سنگ با تم تیره همراه با نقش و نگار و خطوط طلایی زیبا در هر مکانی استفاده شود فضایی لوکس،بسیار گرم و دلنشین را برای شما ایجاد مینماید.

ویژگی های سنگ کریستال فیوژن

شفافیت بالا و جذب آب پایین از مهم ترین ویژگی های این سنگ است. این نوع از سنگ کریستال اغلب بصورت اسلب برش داده میشود،طرح های بوک مچ و فور مچ آن بسیار زیبا و چشم نواز است. این سنگ  نسبت به سایر سنگ های مشابه خارجی و داخلی هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر است. سنگ کریستال فیوژن حس آرامش را به فضاهای مسکونی و اداری شما خواهد بخشید. سنگ پله و کف سازی سالن های مجلل نیز از دیگر کاربردهای این سنگ است. کاربرد سنگ کریستال فیوژن بیشتر برای ساختمان های لوکس و گرانقیمت انجام می شود، زیرا استفاده از این سنگ در پروژه های ارزان قیمت اصلا مقرون به صرفه نیست. این سنگ کریستال یکی از خاصترین و زیباترین کریستالهای ایرانی است.

 

سنگ چینی چیست؟

کانی های مختلفی از جمله سیمونیت، پریت، گرافیت و … در سنگ چینی یافت می شوند. بعضی از نمونه های این سنگ، مواد معدنی ای هم چون کوراتز نیز وجود دارند. این ماده معدنی در سنگ باعث افزایش سختی آن می شود.

عناصر مختلف در سنگ ها، سبب میشود آنها دارای رنگ هاو ویژگی های متفاوتی باشند.به عنوان مثال، سبز بودن سنگبه معنای وجود کلریت در آن است. رنگ سفید سنگ نشانگر خلوص بالای سنگ است. وجود رنگ های قرمز و صورتی به معنای وجود هماتیت در آن است. همچنین رنگ زرد سنگ، نشان دهنده لیمونیت در عناصر سنگ است. عناصر گفته ده علاوه بر رنگ و ظاهر سنگ، مقاومت آن را هم تحت تاثیر خود دارد. به طور متوسط و غالبا مقاومت سنگ چینی گاهی تا 140 مگاپاسکال و وزن مخصوصی معادل 2.7 تن بر مترمکعب دارد.

سنگ چینی

سنگ چینی و یا سنگ کریستال یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی محسوب میشود. نوع سنگ چینی آهکی میباشد. این سنگ ها در دمای بالا و فشار بسیار زیاد زمین حاصل میشود. برخی افراد، سنگ چینی را همان سنگ مرمریت میدانند. اما در صورتیکه تفاوتهایی با هم نیز داردند. بافت و تکسچره این سنگ بسیار متراکم تر و شفاف تر از مرمریت میباشد. همانطور که گفته شد عناصر مختلف در این سنگ سبب به وجود آمدن ویژگی های جذابی در این سنگ شده است. در ادامه اطلاعات بسیار خوبی در اختیار شما خریدار محترم قرار میدهیم. مجموعه سنگ پارسی تمامی سنگ های مورد نیاز شمارا در کمترین زمان ممکن فراهم میسازد. جهت اطلاع از موجودی و قیمت سنگ کریستال فیوژن با کارشناسان مجموعه سنگ پارسی در تماس باشید.

خرید انواع سنگ چینی یا سنگ کریستال

خرید سنگ چینی به صورت آنلاین و یا حضوری امکان پذیر است. آن چه در فرآیند خرید اهمیت دارد، انتخاب درست نوع سنگ و خرید از فروشگاه معتبر است. گاهی ممکن است در مقایسه ی دو سنگ کریستال، یک نمونه برای کاربردی خاص مناسب تر باشد. برای اطمینان از چنین مواردی توصیه می شود حتماً با کارشناس متخصص در این حوزه مشورت کنید. برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان سنگ پارسی بهره مند شود.

انواع سنگ چینی

  • سنگ چینی نیریز
  • سنگ چینی ازنا
  • سنگ چینی قروه
  • سنگ چینی لایبید
  • سنگ چینی الیگودرز
  • سنگ چینی نیریز
  • سنگ چینی مشهد
سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *