سنگ تراورتن کرم لوشان

سنگ تراورتن کرم لوشان دارای زمینه کرم روشن تا بژ است. سنگ تراورتن، به دو روش بی‌موج و موج‌دار، فرآوری میشود. همچنین این سنگ مشابه تراورتن سلماس،حاجی آباد و تراورتن کرم تکاب میباشد. این نوع از سنگ تراورتن، نسبت به سایر تراورتن های مشابه از تخلخل کمتری برخوردار است. این سنگ به دلیل تخلخل کمتر، از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است. همچنیناین سنگ ساب پذیری بسیار خوبی دارد.سنگ تراورتن کرم لوشان در تمامی نماهای کلاسیک و مدرن قابل استفاده است.
تراورتن کرم لوشان به واسطه تم رنگ کرم زیبا بسیار جذاب است. قیمت سنگ تراورتن کرم لوشان به عواملی همچون درجه کیفیت سنگ، ضخامت ، ابعاد سنگ و کیفیت فرآوری سنگ بستگی دارد. معدن تراورتن کرم لوشان، در شهر لوشان، در استان گیلان قرار دارد.

 

سنگ تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن از رسوبات چشمه های آب گرم حاصل میشود. این سنگ از جمله سنگ های رسوبی است. این سنگ ظاهری بسیار زیبا داشته که طرح های آن جلوه گر طبیعت زیبای سنگ می‌باشد. از سنگ تراورتن به عنوان مصالح، در ساختمان (نما، دیوار یا کف) استفاده میشود. همچنین از این سنگ در ساختن برخی مصنوعات سنگی (مجسمه، ابزار نما، آبنما و … ) استفاده می‌گردد.

سنگ تراورتن (Travertine)  یکی از سنگ های بسیار پرطرفدار و شناخته شده در سراسر جهان است. این نوع از سنگ، در ایران به شکل داخلی پس از استخراج از معادن، در قالب کوپ سنگ، در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

تراورتن، سنگی نیمه بلوری و سخت است که بافتی متخلخل و رسوبی داشته و بیشتر در عمق چشمه های آب گرم یافت می شود. این سنگ با تراکم بالا به دلیل بلوری شکل بودن، که از آن برای نمای خارجی ساختمان ها، سنگ زینتی و تقویت خاک های کشاورزی استفاده می شود.

فروش سنگ تراورتن در اصفهان

انواع مختلف سنگ تراورتن از معادن معروفی مانند معدن عباس آباد، حاجی آباد، آذر شهر، دره بخاری، ابیانه و سیلور کاشان استخراج شده و به کشورهای دیگر صادر می گردد. این سنگ بر اساس محل سفارش شما از انبار های سنگ پارسی در استان اصفهان بارگیری و تحویل به مشتریان عزیز خواهد شد.

قیمت سنگ تراورتن در اصفهان

با توجه به اینکه این نوع سنگ تولید ایران است و از معادن موجود در استان های مختلف کشور تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، قیمت خرید سنگ تراورتن نسبتا پایین و مقرون به صرفه است. قیمت سنگ تراورتن تحت تاثیر عواملی مانند نوع فرآوری سنگ و برش آن ، وجود موج در سنگ، رنگ سنگ، کیفیت و آنالیز سنگ، درجه کیفی سنگ، میزان تخلخل سنگ و قطر و ابعاد سنگ است.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *