سنگ اسلب گرانیت فیروزه

سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد دارای زمینه فیروزه‌ای رنگ که خطوط وهاله های طلایی زیبایی بر روی آن دیده میشود گرانیت فیروزه ای جز منحصر به فرد ترین سنگهای ایرانی میباشد، رنگ خاص و ساختار متفاوت این سنگ آن را به یکی از پرفروش ترین سنگ های ایرانی در بازار داخلی وخارجی تبدیل کرده است. این محصول در اصل شبه گرانیت است و در دسته گرانیت های نرم قرار می گیرد. شبه گرانیت به سنگی گفته می شود که در برش به سختی گرانیت نیست. همچنین در فراوری به نرمی مرمریت نیست. و در واقع ویژگی هایی از هر دو گروه سنگ را دارا می باشد. معدن سنگ گرانیت فیروزه‌ای در استان خراسان قرار دارد.
این سنگ منحصربه فرد حجم بالایی از صادرات سنگ ایران را تشکیل می‌دهد، به گونه‌ای که ماهانه حجم عظیم از کوپ های گرانیت فیروزه‌ای روانه بازار خارج از ایران می‌شود. لازم به ذکر است که از آنجایی که این سنگ دارای قیمت مناسبی است، در بازار مصرف استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. سنگ اسلب گرانیت فیروزه‌ای ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و همین امر موجب شده است جایگاه بسیار مناسبی را در بین مشتریان از آن خود نماید.

کاربرد سنگ گرانیت فیروزه

سنگ‌های اسلب گرانیت فیروزه‌ای در فضاها و مکان‌هایی که در معرض رطوبت هستند مانند: سرویس بهداشتی، حمام‌های لوکس و لاکچری، روشویی و استخر بسیار استفاده می‌شود، همچنین از این سنگ برای فضاهای داخلی، دیوارهای داخلی، پله‌های ساختمان، لابی‌ها و ورودی‌ها، ستون‌ها و شومینه‌ها، کف‌های سالن پذیرایی، هتل‌ها، صفحه‌های کابینت، فضای داخلی آشپزخانه، روف گاردن و استخر و … استفاده می‌شود. به طور کلی کاربرد این سنگ در طراحی دکوراسیون لابی، سالن‌های ورودی، طراحی دکوراسیون مراکز تجاری لوکس و مجلل است. سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد بدلیل رنگ منحصر بفرد و و زیبایی خیره کننده و آرامش بخش نسبت به سایر سنگ های گرانیتی فروش بالاتری دارد. سنگ گرانیت فیروزه ای مشهد بصورت تایل و اسلب تولید میگردد.

 

مزایا

  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی
  • زیبایی و سطح یکدست
  • استحکام و مقاومت بالا
  • رنگ های سنگ گرانیت
  • کاربرد سنگ گرانیت

مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در پله ها، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)، نمای ساختمان، کف پوش، دیوار پوش، محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد. سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان، در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان را میسر کرده است. جهت خرید و فروش سنگ گرانیت فیروزه با کارشناسان مجموعه سنگ پارسی تماس بگیرید.

معایب

  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت

قیمت

از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *