سبد خرید
0

No products in the cart.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا

تومان4,600,000

نقد و بررسی اجمالی

سنگ اسلب بلک زبرا چیست؟

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا | در سرتاسر کره زمین معادن بسیار زیادی وجود دارند که کار تولید و استخراج سنگ های منحصر به فرد و زیبا را انجام میدهند. که برخی از آنها برای مردم آشنا و معروف هستند. کشور های مختلفی به جز ایران وجود دارند که این سنگ را تولید و استخراج میکنند. مانند کشورهای اسپانیا ، برزیل ،هندوستان ، یونان ، ایتالیا ، چین  و …  این سنگ ها در ایران هم استفاده های فراوانی دارند که در ادامه به چند مورد آنها اشاره کرده ایم.

سنگ اسلب بلک زبرا که با نام لاتین black zebra granite  هم شناخته میشود ، جزو خاص ترین و پر طرفدار ترین سنگ های زینتی است که عمدتا در نمای داخلی ساختمان ها استفاده میشود.

این سنگ که رنگ مشکی براقی دارد ، تا حد زیادی نور را بازتاب میکند و در سطح سنگ رگه های سفید و انشعاباتی وجود دارد. که بسیار این سنگ را زیبا و خیره کننده میکند ، سطح سنگ اسلب بلک زبرا شفافیت و براقی بسیار بالایی دارد. به طوری که میتوان گفت مانند آینه عمل میکند و محیط پیرامون را در خود نشان میدهد.

سنگ اسلب بلک زبرا با ظاهری زیبا و خاص است ، که معمولا به صورت اسلب فراوری شده و در فضاهای مختلفی استفاده میشود که در زیبا تر شدن نمای ساختمان بسیار تاثیرگذار است.

.

قیمت سنگ اسلب بلک زبرا ( گرانیت مشکی )

قیمت سنگ اسلب بلک زبرا ، میتواند در زمان و مکان های مختلف متفاوت باشد. و هم چنین لازم به ذکر است نکاتی وجود دارد که میتواند بر قیمت سنگ زینتی اسلب بلک زبرا موثر واقع شود. برای مثال وزن سنگ ، شفاف بودن ، رنگ و شرایط بازار در مکان های مختلف عنواین مهمی است که در خرید شما تاثیرگذار است. بنابراین شما میتوانید در قسمت توضیحات نمودار و قیمت لحظه ای را مشاهده کنید و با توجه به تاریخ از قیمت دقیق سنگ آگاه باشید. سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا

هم چنین برای استعلام قیمت دقیق تر میتوانید با پشتیبان های فروش در ارتباط باشید.

.

مواد تشکیل دهنده سنگ اسلب بلک زبرا

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا ، جزو یکی از مهم ترین سنگ های قیمتی در سطح زمین به شمار میرود . این سنگ از گروه کانی های کربناته تشکیل شده که مواد مخلتلفی را شامل میشود،میتوان از کانی های تشکیل دهنده این سنگ به دولومیت (Dolomite) و رسوبات ( Calcite ) اشاره کرد.

معمولا از کلسیت دریایی یا اقیانوسی پدید می آیند و فشار و گرما موجود درون سنگ باعث تراکم سنگ اسلب بلک زبرا میشود.

.

معادن سنگ اسلب بلک زبرا کجاست ؟

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا ، جزو سنگ های نادر است و در مکان های خاصی یافت میشود ، از این رو این سنگ منحصر به فرد در معادن معروفی استخراج میشود که میتوان گفت این مناطق منبع های اصلی هستند ، که عبارتند از : جنوب آفریقا و دیگر مناطق استخراج .

کشور آفریقا یکی از تولید کننده های بزرگ و منبع مهم این نوع سنگ است و در این کشور معادن زیادی برای استخراج سنگ اسلب بلک زبرا شناسایی شده است. هم چنین این سنگ در کشور های دیگر هم بسیار مشهور و پر طرفدار هست و میتوان گفت در کشور هایی مانند برزیل ، روسیه ، آمریکا و کانادا نیز استخراج میشود.  اما لازم به ذکر است که تولید و استخراج در این مناطق به میزان کمی بوده. با این حال در طول زمان این سنگ ، بسیار ارزشمند شناخته شده و به دلیل نمای زیبا و الگو های خاصی که دارد در تاریخچه استخراج سنگ ها ، جزو بهترین و با کیفیت ترین سنگ ها بوده.

.

نکات خرید سنگ اسلب بلک زبرا

نکات مهمی وجود دارد که میتواند روی خرید سنگ اسلب بلک زبرا ، بسیار موثر واقع شود در ادامه به چندین مورد اشاره میکنیم:

منبع قابل اعتماد : در هنگام خرید لازم است که به اصل بودن سنگ دقت کافی داشته باشید و از منابع قابل اطمینان خرید کنید، که از اورجینال بودن سنگ اسلب بلک زبرا مطمین باشید.
بالا بودن کیفیت سنگ : یکی از دیگر نکات مهم ، بررسی کردن کیفیت سنگ است که از وجود نداشتن هر گونه ترک یا نقص دیگری اطمینان حاصل کنید.
روش های معتبر خرید : روش های زیادی برای خرید کردن وجود دارد ،  خرید ( آنلاین ، حضوری ) از فروشگاه ها و سایت های مختلف ، که هر دو روش نیازمند شناسایی معتبر بودن فروشگاه را دارد.
قیمت : قیمت سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا ، معمولا متغیر است و لازم است که قیمت استاندارد از این محصول را بدانید و با قیمت های فروشگاه ها و سایت های فروش دیگر مقایسه کنید.
ضمانت و گواهی اصالت سنگ : برای اطمینان حاصل کردن از خرید خود و ارزش سنگ ، میتوانید از فروشنده گواهی اصالت و ضمانت را تهیه کنید.
بررسی کارشناسان : برای پیگیری بعد از خرید میتوانید از کارشناسان این زمینه کمک بگیرید تا از کیفیت و اصالت سنگ مطمین شوید.
تحقیق کردن و آگاهی : قبل از خرید سنگ اسلب بلک زبرا بهتر است تحقیق کنید و آگاهی لازم را کسب کنید تا به تمام ویژگی های سنگ و نکات دیگر آن اشراف داشته باشید. ( آشنایی با ویژگی های فیزیکی و شیمایی )

.

خرید حضوری سنگ اسلب مشکی زبرا

سنگ پارسی جزو یکی از تولید کنندگان فعال و مشهور است که در صنعت تولید سنگ و ساختمان برای بسیاری از طراحان ، پروژه سازان ، معماران و …  شناخته شده است . هدف سنگ پارسی ارائه محصولات با کیفیت و رعایت حقوق مشتری هست و در طی سالها تجربه در این زمینه  ، مشتری مداری سرلوحه مجموعه سنگ پارسی بوده. از این رو مشتریان میتوانند به دو روش ( خرید آنلاین ، خرید حضوری ) اقدام کنند، که در ادامه به جزئیات خرید آنلاین میپردازیم.

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم مشتریان میتوانند برای خرید حضوری به فروشگاه سنگ پارسی مراجعه کنند که به آدرس : اصفهان ، شهرک صنعتی محمود آباد ، خیابان 34 نبش فلکه گچ

.

خرید آنلاین سنگ اسلب بلک زبرا

در ادامه توضیحات بالا اشاره کردیم که مشتریان قادرند که به صورت آنلاین از سنگ پارسی خرید کنند . مشتریان برای دسترسی راحت تر و در ارتباط بودن با مجموعه سنگ پارسی میتوانند از طریق سایت ، برای خرید محصولات اقدام کنند که به آدرس : sangeparsi.com است ، نکته مثبت و قابل توجه درباره خرید آنلاین از این مجموعه این است که مشتریان میتوانند از پشتیبانی 12 ساعته سنگ پارسی بهره مند شوند.

سنگ پارسی از ساعت 8 صبح تا 8 شب پشتیبانی فعال دارد و مشتریان میتوانند از طریق سایت از مشاوره آنلاین (رایگان) برای اطمینان یشتر از خرید خود برخوردار شوند.

.

کاربرد سنگ اسلب بلک زبرا

از سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا به دلیل زیبایی خیره کننده و بادوام بودن ، میتوان در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده کرد و هم چنین این سنگ به دلیل زیبا بودن در ابعاد مختلف در (نماهای داخلی) بخش های مختلف ساختمان ها به کار میرود ، در ادامه به چند مورد از مکان هایی که نمای زیبای سنگ اسلب بلک زبرا را به خوبی نشان میدهد اشاره میکنیم :

  1. کارخانه ها
  2. کابینت وجزیره ها
  3. فضاهای پر تردد
  4. نمای دیوار های داخلی
  5. سالن ورودی آپارتمان ها
  6. ساخت اتاقک های آسانسور
  7. سرویس بهداشتی و حمام ها
  8. مکان های بهداشتی و صنعتی
  9. سالن پذیرایی و اتاق تی وی روم
  10. پوشش کف سالن های ورودی آپارتمان های تجاری و اداری

.

ویژگی های سنگ اسلب بلک زبرا

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا ویژگی های مختلف منحصر به فردی دارد که این سنگ رو به یک رقیب جدی برای سنگ های لوکس دیگر تبدیل میکند ، سنگ اسلب بلک زبرا یک از گزینه خاص برای طراحان به شمار میرود. به همین خاطر امروزه این سنگ در نماهای مختلف در سرتاسر شهر ها بیشتر به چشم میخورد .

سنگ اسلب بلک زبرا چندین ویژگی مهم دارد که قابل توجه بسیاری از طراحان بوده است در ادامه به مهم ترین آنها اشاره میکنیم :

  1. تراکم و کیفیت بالا
  2. صیقل پذیری فوق العاده
  3. طول عمر و دوام بالا
  4. جذب آب بسیار کم
  5. طرح خاص و استثنایی
  6. رنگ مشکی یکدست
  7. مقاومت سایشی زیاد
  8. قابلیت بوک مچ و فور مچ

.

سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا

  1.  Black ZEBRA Granite
  2. دارای زمینه ی مشکی
  3. خط سفید رنگ به صورت موازی
  4. تراکم بسیار بالا
  5. ساب پذیری فوق العاده
  6. مقاومت سایشی بالا
  7. مقاومت فشاری بالا
  8. جذب آب بسیار ناچیز

.

دیگر محصولات ما : سنگ اسلب الیگودرز | سنگ اسلب چینی ازنا | سنگ اسلب بیانکو | سنگ تراورتن دره بخاری

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران
Be the first to review “سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reviews0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

There are no reviews yet.

نقد و بررسی