خرید سنگ اسلب مشکی نجف آباد

سنگ مشکی نجف آباد زمینه ای کاملا مشکی دارد و خطوط سفید نا منظم در آن پراکنده است. این سنگ از مرمریت های قدیمی ایران است. و با نام مرمریت مشکی پارس یا پرشین شهرت جهانی دارد. سنگ مشکی نجف آباد به صورت ساییده و چرمی در ابعاد تایل، اسلب و طولی فرآوری می گردد و کاربرد آن در کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله کفسازی لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد. سنگ مرمریت مشکی نجف آباد دارای جذب آب پایین، مقاومت فشاری بالا و تخلخل کم می باشد. در خرید سنگ اسلب مشکی نجف آباد شک نداشته باشید. کاربرد سنگ مشکی نجف آباد متنوع میباشد. مثلا صیقلی و هوند آن در کف فضا های عمومی مثل لابی , کافی شاپ , سینما و یا در کف سرویسهای بهداشتی و یا حتی سالن آپارتمانها از این سنگ زیبا و منحصر به فرد استفاده میشود. جهت خرید سنگ اسلب مشکی نجف آباد با سنگ پارسی در تماس باشید.

فروش سنگ مشکی نجف آباد

سنگ مشکی نجف آباد سابیده و هوند بصورت اسلب و تایل جهت سنگ فرش ، دیواره های داخلی و پله کاربرد دارد.سنگ مشکی نجف آباد بوش همر ، بوش همر چرمی و تامبل برای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. خرید سنگ اسلب مشکی نجف آباد در سنگ پارسی با بهترین کیفیت صورت میگیرد. پس در خرید سنگ اسلب مشکی نجف آباد معطل نکنید و با ما در تماس باشید.

سنگ اسلب چیست؟ قیمت و خرید اسلب کیفیت صادراتی

اسلب در زبان لاتین به معنای تخته سنگ بزرگ می باشد. از اینرو به سنگ هایی که در قطع های بزرگ برش زده می شوند اسلب می گوییم. ر زبان لاتین به معنای لوح و ورق میباشد. درواقع سنگ اسلب یک نوع برش از سنگ‌ها در اندازه بزرگ است که دارای طول و عرض بزرگ تری نسبت به سنگ‌های دیگر هستند.

به‌صورت کلی سنگ‌ها را پس از استخراج از معادن به کارخانه برده و در انواع مختلفی از سایزها برش می‌دهند. هر سنگی که در ابعاد بزرگ برش بخورد را سنگ اسلب خواهند گفت. سنگ اسلب یک نوع برش بزرگ از کوپ سنگ ها است که دارای ضخامت و ابعادی بزرگ تر از سنگ های رایج است و معمولا به سنگ های ساختمانی با ابعاد نسبتا بزرگ اسلب می گویند.

سنگ ها همیشه متریال کاربردی بودند. در واقع بشر موجودی بوده  که همیشه تمایل داشته تا از هر آنچه که که دور و برش وجود دارد استفاده‌های مفید ببرد. سنگ ها یکی از آیتم هایی هستند که میتوان از آنها به شیوه های بهینه ای استفاده نمود. سنگ ها را بایستی ابتدا از معادن استخراج کرد و سپس در کارخانه ی سنگ، برش داد. بنابر استفاده برش های گوناگون و متفاوتی را میتوان بر روی سنگ ها اعمال نمود.

یکی از انواع این برش ها، برش اسلب نام دارد. اسلب به برشی گفته می شود که در ابعاد بزرگ باشد. از اینرو سنگ اسلب در فضاهای وسیع و در مواضع بزرگ قابل استفاده است.

سنگ اسلب ، نکات خرید ، ویژگی ، کاربرد ها و قیمت

تولید سنگ به روش اسلب یکی از جدیدترین و نوین ترین روش های فراوری سنگ است. در این روش از دستگاه های مخصوصی چون اره بزرگ، وایرکات استفاده میشود. در این روش سنگ کوپ که همان سنگ خام می باشد، توسط تیغه های مخصوص و به صورت حرکت رفت و برگشت، برش زده می شود. اکثر سنگ ها را میتوان به این روش برش داد و اسلب در واقع نامی است که روش برش و کات، بر روی سنگ گذاشته است.

ابعاد این نوع سنگ معمولا از عرض ۸۰ سانت بیشتر است. لازم به ذکر است که ابعاد سنگ اسلب، به اندازه ی سنگ خام یا کوپ سنگ ارتباط مستقیمی دارد.

فروش سنگ اسلب مشکی

هنگام خرید اینترنتی سنگ اسلب به نکاتی که گفته می شود توجه نمایید. ابتدا باید ابعادی که نیاز دارید را محاسبه کرده سپس محلی را که قصد دارید از این سنگ ها استفاده کنید را مشخص کنید. بعد از آن شما باید نوع سنگی را که می خواهید را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، شما می توانید به فروشگاه های سنگ فروشی آنلاین مراجعه و سنگ مورد نظر را تهیه کنید. اگر به دنبال خرید آنلاین و سفارش سنگ اسلب با قیمت مناسب و تنوع بالا هستید، می‌توانید با کارشناسان سنگ پارسی در قسمت فروش و ثبت آنلاین سنگ تماس بگیرید و همچنین می‌‌توانید برای اطلاع از قیمت هریک از سنگ‌های اسلب موردنیاز خود با از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ یا از طریق ایمیل info@sangeparsi.com، در زمینه خرید و فروش سنگ با سنگ پارسی در تماس بوده و از به‌‌روزترین قیمت سنگ اسلب اطلاع کسب نمایید. ما سعی کرده‌ایم تمامی سنگ‌های ساختمانی را برای شما خریداران محترم فراهم کنیم.

قیمت سنگ اسلب خارجی و ایرانی و عوامل موثر بر آن

برای اینکه قیمت دقیقی از سنگ اسلب به دست بیاورید باید ابعاد مورد نیاز و سنگی که قصد استفاده از آن را دارید را محاسبه کنید، سپس می‌توانید قیمتی دقیقی از سنگ اسلب مورد نظر را پیدا کنید.

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ اسلب

نوع فراوری: هزینه تولید سنگ اسلب، نسبت به دستگاه هایی که برای فراوری استفاده میشود متغیر است و استفاده از دستگاه های روز دنیا باعث استفاده از سرمایه اولیه بیشتر شده و در نتیجه قیمت تمام شده سنگ بالاتر می رود.

ابعاد سنگ اسلب: هرچقدر سایز سنگ بزرگتر باشد، بالطبع قیمت سنگ بالاتر می رود و ابعاد کوچکتر سنگ دارای قیمت پایین‌تری می باشد.

مواد اولیه: در تهیه و تولید سنگ اسلب از تور و اپوکسی استفاده می‌شود که کیفیت این موارد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی سنگ دارد.

تهیه کوپ سنگ: قیمت تمام شده کوپ سنگی که به سنگبری میرسد متغیر است. بطور مثال اگر کوپ سنگ لاشتر در اصفهان به قیمت هر تن 4 میلیون تومان خریداری شود این کوپ سنگ با هزینه کمتری از نظر حمل و نقل به سنگبری اصفهان میرسد تا یک سنگبری در تهران. و مورد دیگر این که وجود واسطه برای تهیه کوپ عامل مهم دیگری است که مسئول خرید سنگبری کوپ را از واسطه خریداری کند یا بطور مستقیم از معدن.

سورت سنگ اسلب: سنگ یک متریال طبیعی است که از دل طبیعت بدست می آید و اینکه انتظار داشته باشیم همه سنگ ها یکدست و یک‌رنگ باشند انتظار عجیبی است. همه سنگ ها پس از فراوری به سورت بندی تقسیم می‌شوند و سنگ هایی که خصوصیت های مشابهی دارند با هم دسته بندی می‌شوند. معمولا سورت های یکدست قیمت بالاتری دارند.

سنگ اسلب آشپزخانه

انواع مختلف و متفاوتی از سنگ‌های طبیعی برای طراحی منازل وجود دارد، که انتخاب را دشوار می‌کند. در ادامه به معرفی ۴ نوع سنگ طبیعی مرغوب و با کیفیت می‌پردازیم.

مرمریت

با شنیدن نام مرمریت، بیشتر به یاد صیقل خوردگی و ساب پذیری می افتیم. مرمریت سنگی است که به دلیل عواملی که ذکر شد زیبایی منحصر به فردی دارد. این سنگ از تنوع در طرح و تنوع در رنگ بهره مند می باشد. همچنین مقاومت در برابر خط و خش و مقاومت در برابر گرما و حرارت ویژگی های ممتاز دیگری هستند که سنگ مرمریت از آنها سود می برد.

البته این مزایا را باید در کنار معایبی چون مقاومت پایین در برابر عوامل اسیدی لحاظ کرد. همچنین این سنگ به راحتی لک را به خود جذب کرده و در کسری از ثانیه می تواند پر از لکه های ریز و درشت شود.

گرانیت

گرانیت هم زیباست، هم مستحکم است، هم در برابر خط و خش و همچنین لکه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. همچنین در برابر مواد اسیدی نیز مقاوم بوده و در رنگ ها و طرح های گوناگونی موجود می باشد.

اما در سوی دیگر گرانیت سنگ صیقل خورده ای نیست. البته سنگی است که ساب پذیری خاص خودش را داراست اما به اندازه ی مرمر و مرمریت، ساب پذیر نیست.  لازم به ذکر است که در کنار تمام این تواصیف، گرانیت به عنوان سنگ کانتر آشپزخانه، آیتمی است که بیشترین مخاطب و بیشترین مشتری را دارد.

مرمر

مرمر سنگی است که هم در رنگ روشن و هم در رنگ تیره، زیبایی منحصر به فردی داشته و بیشتر به عنوان یک سنگ لوکس به حساب می آید. به کار بردن این سنگ به شیوه ی اسلب، یکی از بهترین و زیباترین کاربردهایی است که می شود در محیط منزل آن را لحاظ کرد.  سنگ مرمر ساب پذیری بسیار عالی دارد. مقاومت آن قابل قبول است.

در برابر خط و خش پایدار بوده و در کل میتواند برای استفاده به عنوان سنگ کانتر آشپزخانه گزینه ی مناسبی قلمداد شود. لازم به ذکر است که قیمت سنگ مرمر بسیار بالاست.

کوارتز

این آیتم از تنوع رنگی فوق العاده ای بهره می برد. در برابر خط و خش و همچنین مواد اسیدی بسیار مقاوم است. طول عمر بالایی داشته و نیاز به آب بندی و درزگیری مداوم و مستمر ندارد.

لازم به ذکر است که نصب این نوع سنگ آسان است. البته کوارتز در کنار داشتن تمام این مزایا به هیچ عنوان سنگ ارزانی نیست.

همانطور که با هم دیدیم، سنگ های مختلف و متنوعی وجود دارند که از آنها می شود به عنوان سنگ کانتر آشپزخانه استفاده نمود. کانال آپارات سنگ پارسی را نیز دنبال کنید.

سنگ اسلب سفید

جهت دریافت قیمت و خرید انواع سنگ اسلب سفید با ما در تماس باشید. سنگ اسلب سفید با ضخامتهای 6/1 تا ۲ سانتیمتر موجود است. اسلب سنگ فرآوری شده در معمولا در ابعاد بزرگتر از ۱۲۰× ۲۲۰ سانتیمتر است که بنا به سفارش مشتری بریده میشود. امروزه واردات و صادرات سنگها عموما به صورت اسلب است که در مقصد در ابعاد دلخواه برش داده می‌شوند. سنگ اسلب به دلیل امکان نصب در سایزهای بزرگ و بدون درز، توری و رزین، کیفیت ساب بالاتر و ضخامت بیشتر معمولا از قیمت بالاتری برخوردار است. معمولا قیمت سنگ حکمی به دلیل پرت بیشتر در هنگام برش حدود ۵-۱۰ درصد بسته به نوع سنگ، گرانتر از ۴۰ طول است. همچنین سنگ های با عرض کمتر از ۴۰ سانتیمتر از قیمت پایین تری دارند.

انواع سنگ اسلب سفید

سنگ اسلب چینی ازنا : اسلب چینی ازنا دارای زمینه سفید رنگ با رگه های موجی شکل خاکستری است.

سنگ اسلب چینی الیگودرز : اسلب چینی الیگودرز دارای زمینه سفید رنگ با رگه های موج پیچی و عنکبوتی شکل خاکستری است.

سنگ اسلب پرشین اسکاتو : این سنگ یکی از سورت های سنگ الیگودرز است که دارای زمینه سفید رنگ با رگه های شاخه درختی شکل خاکستری است.

سنگ اسلب بیانکو : این سنگ یکی از سورت های سنگ الیگودرز است که دارای زمینه سفید رنگ با رگه های باریک نامنظم خاکستری است.

سنگ اسلب اولی لایت : این سنگ یکی از سورت های سنگ نیریز است که دارای زمینه سفید رنگ با رگه های باریک نامنظم خاکستری است.

سنگ اسلب چینی نی‌ریز : اسلب نیریز دارای زمینه سفید رنگ با رگه های باریک نامنظم و نقاط خاکستری است.

سنگ اسلب چینی قروه : اسلب قروه دارای زمینه سفید رنگ با رگه های ضخیم و موازی خاکستری است.

سنگ اسلب چینی سیرجان : اسلب چینی سیرجان  دارای زمینه سفید رنگ با رگه های عنکبوتی طلایی رنگ است.

سنگ اسلب چینی مایا تاسوس : اسلب مایا تاسوس دارای زمینه سفید رنگ با رگه های بسیار کمی است .

سنگ اسلب مرمریت هرسین : اسلب مرمریت هرسین دارای زمینه سفید-کرم رنگ با نقطه های تیره ریز است.

سنگ اسلب مرمریت کاملیا : اسلب مرمریت کاملیا  دارای زمینه سفید-کرم رنگ با رگه های نارنجی است.

سنگ اسلب مرمریت جوشقان شهیادی : اسلب مرمریت جوشقان شهیادی دارای زمینه سفید-کرم رنگ با رگه های صورتی است.

سنگ اسلب مرمر سفید : اسلب مرمر سفید دارای زمینه سفید رنگ شفاف با رگه های طلایی و یا شیری است.

خرید و فروش انواع سنگ اسلب مرغوب

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سنگ اسلب، می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۹۶ و ۰۹۱۳۳۳۹۰۰۹۶ یا از طریق ایمیل info@sangeparsi.com، در زمینه خرید و فروش سنگ با سنگ پارسی در تماس باشند.

فروش سنگ اسلب اصفهان به صورت اینترنتی و لیست قیمت انواع مدل های سنگ اسلب ایرانی ( مرمریت ، تراورتن ) در ابعاد بزرگ، خرید با کیفیت صادراتی را از سنگ پارسی بخواهید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *