اسلب گرانیت پلاتینیوم

اسلب گرانیت پلاتینیوم دارای زمینه مشکی همراه با خطوط زیبا عریض نقره ایی میباشد. سنگ گرانیت پلاتینیوم یک گرانیت وارداتی از کشور برزیل است. جز سنگهای گرانیت پر طرفدار میباشد که نسبتا از قیمت نسبتا بالایی برخورداراست.  مشتریان به دلیل طرح خاص و یکدست این سنگ خریدا آن هستند. سنگ گرانیت پلاتینیوم زیبایی و شکوه را به ساختمان شما می بخشد. همچنین بدلیل قیمت بالا بیشتر در ساختمان های بسیار لوکس و گرانقیمت بصورت اسلب و بوک مچ استفاده میگیرد.

همچنین مورد توجه طراحان و سازندگان مناطق لوکس شهرها قرار گرفته است. سنگ گرانیت پلاتینیوم به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار بسیار یکی از مناسب ترین گزینه ها استفاده در کانتر و جزیره آشپزخانه های لوکس میباشد، یکی از مواد پر استفاده در آشپزخانه آب است، معمولا در حین انجام امور آشپزخانه آب روی سطوح کابینت یا حتی روی اوپن میریزد جنس صفحه روی کابینت،کانتر اگر در برابر آب مقاوم نباشد دچار مشکل می شود.

سنگ گرانیت در برابر آب ومایعات بسیار مقاوم است وبرای استفاده در محیط آشپزخانه و آزمایشگاه ها بسیار مناسب است.سنگ های گرانیتی را می توان به راحتی با یک ابر آغشته به کف و صابون شست و تمیز نمود. این سنگ ها نه تنها آسیبی نمی بینند بلکه شفاف تر و تمیز تر هم می شوند، روغن هم از دیگر موادی است که هنگام طبخ غذا به وفور مورد استفاده است و اصلا بعید نیست گاهی چند قطره از آن روی سطوح بریزد، اگر سطوح از جنس سنگ گرانیت باشند حتی برای ریختن روغن هم دلهره و نگرانی نخواهید داشت چرا که می توانید به راحتی و به کمک یک دستمال، لکه را برداشته و سطح را حسابی تمیز کنید.مزایا و ویژگی های گرانیت، آن را به گزینه ای جذاب برای کانتر آشپزخانه تبدیل می کند.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت از جمله آیتم هایی است که هم زیبایی دارد و هم از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. از اینرو جزو سنگ های پر کاربرد و پر مشتری به حساب می آید. اگر میخواهید بیشتر با سنگ گرانیت آشنا شوید با ما همراه باشید.

سنگ گرانیت یکی از انواع پرکاربرد سنگ در ساختمان است که در کف، دیوار، پله کاربرد دارد. این سنگ زیبا قبلا به عنوان نما کاربرد داشته است که در سالهای اخیر با پی بردن به معایب آن دیگر به عنوان سنگ نما ساختمان از آن استفاده نمیشود.

یکی از گونه های سنگ آذرین درونی، سنگ گرانیت بوده که به سنگ خارا نیز مشهور می باشد. این نوع سنگ دارای بافتی با دانه های متوسط تا درشت بوده و با وجود این که کانی های موجود در آن متفاوت است؛ به رنگ ‌های گوناگونی از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه یافت می شود.

معایب سنگ گرانیت بلک تاروس

  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص

مزایای سنگ گرانیت بلک تاروس

  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی
  • زیبایی و سطح یکدست
  • استحکام و مقاومت بالا
  • رنگ های سنگ گرانیت
  • کاربرد سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد، امکان استفاده از آن در هر قسمتی از ساختمان، در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی ساختمان را میسر کرده است. با این حال از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در پله ها، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)، نمای ساختمان، کف پوش، دیوار پوش، محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد. فروش سنگ گرانیت بلک هورس توسط سنگ پارسی صورت میگیرد.

قیمت سنگ گرانیت بلک تاروس

از آنجایی که گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *