سنگ گرانیت استون وود

سنگ گرانیت استون وود(Granite slabs wood stone)یکی از زیباترین گرانیتهای موجود است این سنگ از کشور برزیل به صورت کوپ یا اسلب وارد میگردد.
سنگ گرانیت استون وود طرح مشابه چوب در تم زمینه خود دارد که بسیار چشم نواز است. استفاده از این سنگ لوکس و زیبا شکوه را به ساختمان شما می‌بخشد. به دلیل قیمت بالا، این سنگ بیشتر در ساختمان های بسیار لوکس و گرانقیمت بصورت اسلب بوک مچ و یا در ساخت صفحات کابینت ،کانتر،جزیره استفاده می شود. این سنگ در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در آشپزخانه های لوکس میباشد.

 

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل کاربرد زیاد بسیار پر مشتری می باشد. این سنگ هم زیبایی دارد و هم از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. سنگ گرانیت یکی از انواع پرکاربرد سنگ در ساختمان است که در کف، دیوار، پله کاربرد دارد. این سنگ زیبا قبلا به عنوان نما کاربرد داشته است که در سالهای اخیر با پی بردن به معایب آن دیگر به عنوان سنگ نما ساختمان از آن استفاده نمیشود.

این سنگ یکی از گونه های سنگ آذرین درونی، بوده که به سنگ خارا نیز مشهور می باشد. این نوع سنگ دارای بافتی با دانه های متوسط تا درشت بوده و با وجود این که کانی های موجود در آن متفاوت است؛ به رنگ ‌های گوناگونی از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه یافت می شود. جهت آشنایی یشتر با سنگ گرانیت و فروش سنگ گرانیت آشنا شوید با ما همراه باشید.

معایب

  • عایق نبودن برای صدا و حرارت
  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص

قیمت

هزینه برش و فرآوری این سنگ به دلیل  سختی بالایی که دارد، بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است. جهت اطلاع از قیمت سنگ گرانیت استون وود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *