سنگ مرمر گری ویو

سنگ مرمر گری ویو با زمینه سفید و موجهای طوسی در سطح سنگ یکی از زیبا ترین و بینظیرترین سنگ های مرمر در ایران و دنیاست. سنگ مرمر گری ویو اغلب به صورت اسلب در قاب بوک مچ و فور مچ فرآوری میگردد. از خصوصیات برجسته تمام سنگ های مرمر یا اونیکس میتوان به شفافیت، عبور نور همانند شیشه، مقاومت، سختی ، تنوع رنگ ، بافت ، تخلخل نام برد. علت تنوع رنگ وجود املاح آهن و آلومینیوم و منیزیم و …در کانی می‌باشد. اگر در آن اکسید آهن وجود داشته باشد رنگ مرمر نارنجی و یا زرد می‌باشد.
قابلیت صیقل پذیری مرمرها بسیار بالاست و تا حد جلای آیینه‌ای قابل صیقل می‌باشند و قابلیت عبور نور را دارد و در طراحی و دکوراسیون داخلی گزینه بسیار خوبی است.
سنگ ‌مرمر گری ویو آرامش و شکوه خاصی را به فضای مسکونی و اداری شما خواهد بخشید. سنگ مرمر گری ویو بیشتر برای ساختمان های لوکس و گرانقیمت ویا دیزانهای خاص اداری وتجاری مورد استفاده قرار میگیرد و به خاطر موجهای زیبا و بینظیر در تم سنگ گرمی خاصی را به محیط اجرا خود میبخشد.

کاربرد سنگ مرمر

سنگ مرمر به علت دارا بودن قابلیت عبور نور و کمیاب بودن عمدتا در فضاهای داخلی و یا مصارف تزیینی به کار می رود. به همین دلیل بیشتر در مکان های لوکس و مجلل مانند لابی هتل و یا میز پیشخوان در ساختمان های بزرگ استفاده می شود. علاوه بر از دیگر کاربردهای این سنگ عبارتند از مصنوعات سنگی مانند روشویی، کانتر و میز پیشخوان، مجسمه سازی، دیوار لابی، کف ساختمان های لوکس است.

شاید تاکنون دیده باشید که بیشترین سنگ کار شده در حرم امامان معصوم سنگ مرمر سبز می باشد.

به طور کلی فضاهایی که می توان از این سنگ استفاده کرد عبارتند از:

    • ستون
    • نمای داخلی
    • پله
    • کانتر و میز پیشخوان
    • نیمکت و روشویه سنگی
    • شومینه
    • لابی
    • گلدان و مجسمه

قیمت سنگ مرمر

تقریبا غیرممکن است که ۲ اسلب سنگ مرمر عیناً از لحاظ ظاهر و کیفیت مشابه هم باشند حتی اگر از یک معدن استخراج شده باشند. به همین دلیل برای این سنگ خاص هیچگونه قیمت مصوبی وجود ندارد. بنابراین قیمت سنگ مرمر و فروش سنگ مرمر عسلی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله موراد زیر متغیر است:

طرح و رنگ سنگ مرمر: قیمت سنگ مرمر گری وی به علت کمیاب بودن آن از دیگر سنگ های مرمر بیش تر است. همچنین قیمت سنگ مرمر سفید با قیمت سنگ مرمر صورتی متفاوت است.

درجه کیفی و سورت بندی سنگ: قیمت سنگ مرمر سفید ساده با قیمت سنگ مرمر سفید با نقوش طلایی متفاوت است. هر چه سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و یا یکدست تر و ناخالصی های کمتری داشته باشد، در درجه کیفی بالاتری قرار می گیرد و بالطبع قیمت بالاتری خواهد داشت. علاوه بر این با توجه به کیفیت و محبوبیت هر سورت از یک نوع سنگ مرمر قیمت ها مختلف است.

سنگ پارسی با تجربه و سابقه خوبی که در زمینه فروش سنگ مرمر دارد، می تواند متنوع ترین و زیباترین اسلب های مرمر را به شما ارائه دهد.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *