سنگ مرمریت مشکی مارشال

سنگ مرمریت مشکی مارشال زمینه ای کاملا مشکی دارد و خطوط طلایی و هاله های نوک مدادی نا منظم در آن پراکنده است. سنگ مرمریت مارشال در ابعاد تایل، اسلب فرآوری می گردد. کاربرد آن در کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله کفسازی لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد. سنگ مرمریت مارشال دارای جذب آب پایین، مقاومت فشاری بالا و تخلخل کم می باشد. کاربرد سنگ مرمریت مارشال متنوع میباشد. مثلا صیقلی و هوند آن در کف فضا های عمومی مثل لابی , کافی شاپ , سینما استفاده میکنند. همچنین در کف سرویسهای بهداشتی و یا حتی سالن آپارتمانها از این سنگ زیبا و منحصر به فرد استفاده میشود. سنگ مرمریت مارشال سائیده و هوند، به صورت اسلب و تایل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این سنگ در سنگ فرش، دیواره های داخلی و پله کاربرد دارد. سنگ مرمریت مارشال به صورت بوش همر ، بوش همر چرمی و تامبل برای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ اسلب مرمریت مشکی مارشال

1- ابعاد سنگ اسلب:  هر چه اندازه سنگ بزرگتر باشد، بنابراین قیمت آن هم بیشتر است.

2- نوع فرآوری: هزینه تولید سنگ اسلب مرمریت، نسبت به دستگاه هایی که برای فرآو‌ری استفاده می‌شود، متغیر است.

3- تهیه کوپ سنگ: قیمت تمام شده کوپ سنگی که به سنگبری میرسد متغیر است. بطور مثال اگر کوپ سنگ لاشتر در اصفهان به قیمت هر تن ۴ میلیون تومان خریداری شود این کوپ سنگ با هزینه کمتری از نظر حمل و نقل به سنگبری اصفهان میرسد تا یک سنگبری در تهران. و مورد دیگر این که وجود واسطه برای تهیه کوپ عامل مهم دیگری است که مسئول خرید سنگبری کوپ را از واسطه خریداری کند یا بطور مستقیم از معدن.

4- مواد اولیه: در تولید و  تهیه سنگ اسلب از  اپوکسی و تور استفاده می‌شود که کیفیت این موارد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی سنگ دارد.

5- سورت سنگ اسلب: سنگ یک متریال طبیعی است که از دل طبیعت بدست می آید و اینکه انتظار داشته باشیم همه سنگ ها یکدست و یک‌رنگ باشند انتظار عجیبی است. همه سنگ ها پس از فراوری به سورت بندی تقسیم می‌شوند و سنگ هایی که خصوصیت های مشابهی دارند با هم دسته بندی می‌شوند. معمولا سورت های یکدست قیمت بالاتری دارند.

سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *