سنگ اسلب گرانیت مالیبو قرمز

یکی از خاصترین و زیباترین سنگهای گرانیت ایرانی سنگ گرانیت مالیبو قرمز است. زمینه این سنگ به رنگ قرمز تیره همراه با رگه های سبز و طلایی رنگ می باشد. از ویژگی های اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز میتوان به مقاوم در برابر خط و خراش،مقاومت بالا در برابر گرما، مقاومت بالا در برابر لکه، عدم جذب آب (چای ، قهوه و…)، دارای تراکم بالا و مقاوم ضربه، مقاوم در برابر اسید های خانگی اشاره کرد.

مقاومت و دوام بالا این سنگ در برابر ضربه باعث شده، گزینه مناسبی برای کابینت و کانتر باشد. عدم استفاده از مواد مصنوعی و طبیعی بودن اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز و در ساختار این سنگ انسجام و مقاومت و دوام بالای آن ، مقاوم بودن در برابر الکتریسیه، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت اسلب سنگ گرانیت در مقابل اجسام داغ و گرما از دیگر ویژگی هایی است که این سنگ را به یکی از مناسبترین انتخابات برای صفحات کابینت و کانتر تبدیل کرده است.

از آنجایی که سطوح کابینت و کانتر عموما در معرض آب و رطوبت و همچنین مواد اسیدی قرار دارد، استفاده از صفحه کابینت مناسب و مصالحی که در ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است.اسلب سنگ گرانیت مالیبو قرمز به دلیل ساختار منسجم و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل جذب آب و رطوبت دارد و همچنین مقاومت بالایی که درمقابل اسیدهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد دارد گزینه بسیار مناسبی برای صفحه کابینت و کانتر می باشد. وجود بلورها و هاله های سبز زیبا در این سنگ منحصر به فرد از لحاظ ظاهری و کیفیت این سنگ را به عنوان صفحه کابینت و کانتر از دید مصرف کنندگان جذاب نموده است. جهت خرید سنگ اسلب گرانیت مالیبو قرمز با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

کاربرد سنگ گرانیت

 ازسنگ گرانیت در هر قسمتی از ساختمان، چه در فضای داخلی و چه در فضای بیرونی ساختمان استفاده میشود. این سنگ استحکام و مقاومت بالایی دارد. با این حال از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت در نمای ساختمان، پله ها، کف پوش، دیوار پوش، سنگ فرش پیاده رو (عموما به صورت سنگ کوبیک)،محوطه سازی، سنگ مزار یا سنگ قبر، دور سینک روشویی، سنگ آسانسور، پیشخوان آشپزخانه و میز جلو مبلی می باشد.

مزایای سنگ گرانیت

  • استحکام و مقاومت بالا
  • زیبایی و سطح یکدست
  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی
  • رنگ های سنگ گرانیت

قیمت سنگ گرانیت

به دلیل اینکه گرانیت ها دارای سختی بالایی هستند طبیعتاً هزینه برش و فرآوری آن نیز بیشتر از سنگ های آهکی است. لیست قیمت سنگ گرانیت در تیرماه ۱۴۰۱ در بازه‌ی 130 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان متغیر است که ارزانترین آن گرانیت مروارید مشهد و گرانترین آن مشکی تویسرکان است.

معایب سنگ گرانیت

  • تشعشعات مضر برای بدن انسان در شرایط خاص
  • زنگ زدگی در برخی سورت ها
  • وزن بالا و چسبندگی پایین
  • عایق نبودن برای صدا و حرارت
سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *