سنگ تراورتن ابیانه شمش

سنگ_تراورتن_ابیانه_شمش (1)

سنگ تراورتن ابیانه شمش جز یکی از پرطرفدارترین تراورتنهای کشور میباشد که به خوبی جایگاه خود را در بین سازندگان بدست آورده است. سنگ تراورتن ابیانه بیشتر به صورت بی موج برش داده می­ شود و درجات خوب آن در نماهای ساختمان، نماهای رومی و کلاسیک بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این سنگ از لحاظ رنگ و طرح شباهت زیادی به تراورتن آتشکوه، و تراورتن دره بخاری دارد ؛ ولی تخلخل تراورتن ابیانه از تراورتن آتشکوه و دره بخاری بیشتر است.
سنگ تراورتن ابیانه نسبت به تراورتن های مشابه از قیمت مناسبتری برخوردار است و به همین دلیل مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان قرار دارد. درجات پایین تر تراورتن ابیانه در قسمتهایی از ساختمان که در معرض دید کمتری هست استفاده می شود. هر مقدار، رنگ سنگ روشن تر باشد قیمت سنگ ابیانه بیشتر است. تراورتن ابیانه جز یکی از سبکترین تراورتنهای کشور میباشد. درصورتیکه موج و هاله های سنگ کمتر و منظم تر باشد قیمت این سنگ بیشتر است. وقتی قطر و ضخامت سنگ ابیانه بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. هرچه قدر ابعاد سنگ ابیانه بلندتر و برش های دقیق تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
کیفیت فرآوری سنگ ابیانه از نظر ساب، برش، رزین و اپوکسی تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت. سنگ تراورتن ابیانه کاربرد های گوناگونی در ساختمان دارد، از جمله:
نمای اصلی و بیرونی نمای کلاسیک و مدرن
نمای داخلی و دیوار های داخلی
محوطه سازی .
برای تامین و مشاوره با ما در تماس باشید.

 

قیمت سنگ تراورتن در اصفهان

با توجه به اینکه این نوع سنگ تولید ایران است و از معادن موجود در استان های مختلف کشور تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، قیمت خرید سنگ تراورتن نسبتا پایین و مقرون به صرفه است.

قیمت سنگ تراورتن تحت تاثیر عواملی مانند نوع فرآوری سنگ و برش آن ، وجود موج در سنگ، رنگ سنگ، کیفیت و آنالیز سنگ، درجه کیفی سنگ، میزان تخلخل سنگ و قطر و ابعاد سنگ است. جهت اطلاع از قیمت سنگ تراورتن ابیانه شمش با کارشناسان سنگ پارسی در تماس باشید.

فروش سنگ تراورتن  در اصفهان

انواع مختلف سنگ تراورتن از معادن معروفی مانند معدن عباس آباد، حاجی آباد، آذر شهر، دره بخاری، ابیانه و سیلور کاشان استخراج شده و به کشورهای دیگر صادر می گردد. این سنگ بر اساس محل سفارش شما از انبار های سنگ پارسی در استان اصفهان بارگیری و تحویل به مشتریان عزیز خواهد شد. جهت خرید و فروش سنگ تراورتن ابیانه شمش با ما تماس بگیرید.

انواع سنگ تراورتن  در اصفهان

  • سنگ تراورتن عباس آباد
  • سنگ تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن دره بخاری
  • تراورتن آبگرم
  • سنگ تراورتن تکاب
  • سنگ تراورتن آتش کوه
سنگ پارسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *